SON KONTROLLER

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 2.54/5 - 13 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SON KONTROLLER
#1

SON KONTROLLER
Ağırlık merkez (CG).

Yeri
Ağırlık merkezi (CG) kontrolü yakıt tankı boşken yapılmalı.
CG Üretici firmanın verdiği değerler arasında olmalı.CG noktasından kaldırdığınızda uçak hafifçe burnunu öne vermeli.
Uçağın burnundan ve kuyruğundan kaldırarak sağa sola yatıp yatmadığını kontrol edin.Yatan tarafın tersine ağırlık koyarak dengeleyin.

Eğer uçuş sahasında iseniz sizin frekansınızda uçan modelci olmadığından emin olun.

Son radyo kontrolleri

Önce vericiyi sonra alıcıyı açın.


Karışma.
Tüm kumanda kontrollerini maksimum hareket ettirin.Birbirine temas olmamalı.
Eğer pushrotlarda sürtme varsa servo sesini dinleyerek nerede olduğunu bulun ve düzeltin.

Mesafe kontrolü ( Motor çalışmazken)
Kumandanın anteni kapalı iken uçaktan yaklaşık 30 adım kadar uzaklaşın.Kontrol yüzeyleri titrememeli ve siz kontrol verdiğinizde hareket etmeli.Bazı radyolarda anten tamamen radyo içinde kalıyorsa mesafesi düşer.Bu yüzden bu tip radyolarda anteni 5 cm kadar açarak bu kontrolü yapın.
Kontrol verdiğinizde yüzeyler tam hareket etmeli
Titremeler olmamalı

Failsafe.
Radyonuzda failsafe özelliği varsa.

Eğer radyo ve alıcınız PCM ise ve failsafe özelliğini ayarlamanız gerekir.


Tüm stikleri tam hareket ettirin.Buna falaplar,iniş takımları dahil.
Vericinizi kapatın.
Tüm kontroller ayarladığınız duruma gelmeli.En önemlisi gaz kolu tam kapamalı yada rölantiye almalı.
Eğer istediğiniz gibi çalışıyorsa sorun yok.Problem varsa düzeltin.
Eğer radyonuz PCM değil ancak siz inline failsafe sistem kullanıyorsanız


Gaz kolunu maksimum yapın.
Vericiyi kapatın.
Gaz kolu motoru stop durumuna getirmeli yada rölantiye almalı.
Cevapla

Konu Araçları
Konuyu Paylaş :  
Konunun Linki :  
BBKodu :  
Konu Araçları :

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi