2 aşamalı ÖSS başlıyor

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 2.64/5 - 14 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2 aşamalı ÖSS başlıyor
#1

YÖK, 2010 yılından itibaren iki aşamalı sınava geçileceğini ve sınavın ikinci aşamasının 5 ayrı sınavdan oluşacağını açıkladı
YÖk Genel Kurulu toplantısı sürürken, toplantıda ÖSS'ye ilişkin alınan kararlarla ilgili açıklama yapıldı. Açıklamada, ''Yükseköğretime geçişte Türk vatandaşlarının tabi tutulduğu sınav sistemiyle ilgili olarak'' orta öğretimden yükseköğretime geçişte iki aşamalı sınav yapılmasının kararlaştırıldığı bildirildi.
Açıklamada, sınavın birinci aşamasının ''Yükseköğretime Geçiş Sınavı'' olarak adlandırılan ortak ve tek bir sınav olacağı, ikinci aşamasının ise ''Lisans Yerleştirme Sınavları'' olarak adlandırılan 5 ayrı sınavdan oluşacağı kaydedildi
Cevapla

Konu Araçları
Konuyu Paylaş :  
Konunun Linki :  
BBKodu :  
Konu Araçları :

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  ÖSS ve YDS'ye başvurular bugün başlıyor asi cafe 0 1.319 16-02-2009, Saat: 14:57
Son Yorum: asi cafe
  ÖSS başvuruları başlıyor asi cafe 0 1.240 14-02-2009, Saat: 11:26
Son Yorum: asi cafe

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi