16-07-2007, Saat: 21:59
(Son Düzenleme: 28-01-2011, Saat: 17:48, Düzenleyen: arachnanthe.)
Yaşıyorum Demek
Çok merak ediyorum kendimi,
Başıma birşey mi geldi?
Öldüm mü kaldım mı?
Hiçbir haber yok kendimden...
Bu sabah kapımı çaldım,
Kapıyı açan kendim.
Bir süre kendime baktım,
Bu güleç yüz bendim...
Oh ne güzel bir sabah,
Bu gün de yaşıyorum demek.
Benden başka yok kimsem,
Beni merak edecek...
![[Resim: 7903atamizindeyizby5hs7ii4.jpg]](http://img125.imageshack.us/img125/434/7903atamizindeyizby5hs7ii4.jpg)
“Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”


