Aziz Nesin - Yaşıyorum Demek

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3.06/5 - 18 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aziz Nesin - Yaşıyorum Demek
#1

Yaşıyorum Demek

Çok merak ediyorum kendimi,
Başıma birşey mi geldi?
Öldüm mü kaldım mı?
Hiçbir haber yok kendimden...

Bu sabah kapımı çaldım,
Kapıyı açan kendim.
Bir süre kendime baktım,
Bu güleç yüz bendim...

Oh ne güzel bir sabah,
Bu gün de yaşıyorum demek.
Benden başka yok kimsem,
Beni merak edecek...
[Resim: 7903atamizindeyizby5hs7ii4.jpg]

“Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
Bul
Cevapla

Konu Araçları
Konuyu Paylaş :  
Konunun Linki :  
BBKodu :  
Konu Araçları :

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Aaziz Nesin - Suskunluğum... darkangel 1 1.875 20-06-2008, Saat: 13:26
Son Yorum: hüzün gözlü

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi