Yorumları: 14
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: 14-12-2022
Teşekkür Puanı:
0
arachnanthe Hocam Merhaba
Beta sürümünü denemek isterim özellikle fon bölümünü merak ettim k.cimen1980@gmail.com buradan iletişime geçebiliriz. eksileri artıları hataları geri dönüş sözü veriyorum çoğaltıp dağıtmakla işim olmaz zaten 2-3 yıldır kullanıyorum eski sürümü
Yorumları: 2.770
Konuları: 1.410
Kayıt Tarihi: 12-02-2007
Teşekkür Puanı:
152
test grubuna ekledim denemeye hazır hale gelince ileteceğim
Yorumları: 3
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: 12-09-2023
Teşekkür Puanı:
0
Hocam öncelikle emeklerinize sağlık. v 0.6.0 ı beğenerek kullanıyoruz, gerçekten büyük hizmet. Yeni versiyonu da sabırsızlıkla bekliyoruz, gün aşırı kontrol ediyoruz hazır mı diye. Mümkünse deneme sürümü için beni de yazabilir misiniz. aksukadir@gmail.com
Yorumları: 7
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: 20-06-2023
Teşekkür Puanı:
0
Merhaba, Üstat uygulamayı 2 yıldır kullanıyorum. Emeğine sağlık. Yeni versiyonu severek test etmek isterim. Eğer az da olsa bir katkım olacaksa mutlu olurum. mail adresim hittnc01@gmail.com
Saygılarla ....
Yorumları: 6
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: 15-07-2022
Teşekkür Puanı:
0
02-05-2024, Saat: 10:48
(Son Düzenleme: 02-05-2024, Saat: 10:49, Düzenleyen: kgunay.)
arachnanthe Hocam Merhaba
Beta sürümünü denemek isterim. Mailim kgunay52@hotmail.com. beni de eklerseniz listeye ve gönderirseniz sevinirim. eksileri artıları hataları geri dönüş sözü veriyorum. Merakla bekliyorum. 2 yıldan fazladır bu sürümü zevkle kullanıyorum. çoğaltıp zaten dağıtmam, bu sürümü de dağıtmadım zaten. şimdiden teşekkür ederim.