20-10-2007, Saat: 23:34
(Son Düzenleme: 09-09-2008, Saat: 22:01, Düzenleyen: arachnanthe.)
günaydın dedim güne
seninle kadınım..
şekerleme tadında
emekle koşacaksın birazdan
işte bahar
mor menekşeler takacağım saçlarına
emeğinle koşarken
pamukta, fındıkta, incirde, tütünde
ince narin parmaklarınla
umut olacaksın
yeni doğan bebeğin teninde
fabrikada, siyasette, okulda
yarın olacaksın
umutla beklerken
sevgiyle yolcu ettiğin erkeğine
bir busecik mutluluktu beklediğin
o seninle doğan bir ananın evladıydı
sendin
anayı doğuran
çocuğu doğuran
babayı doğurandın
elinin ermediği
yüreğinin sevmediği kadar
sevdin
savaşlarda yenilmedin
siper oldun
omuz oldun dostuna
ana yüreği
koştun
ummadık yerde buldum seni
sen kadınım
başıma taç ettiğim
sevdalarıma umut yazdığım
gökkuşağım
ana, bacı, kardeş
dostum sevdiğim
sen benim yaradanımsın
seni çiçeklerle
yalan ve riya ile kandırmayacağım
sana eksik etek diyenleri
utandıracağım.
bilmezlermi onlarıda bir ana doğurduğunu
sana seni vereceğim
hep arkanda
hep yanında
alkışlarla.kadınım..

