ESKİ SEVGİLİDEN ARKADAŞ OLUR MU?

Anket eski sevgiliden arkadas olurmu
evet olur
hayır olmaz
[Anket Sonuçlarını Göster]
 
Hatırlatma: Bu anket genel bir ankettir. Diğer kullanıcılar sizin hangi seçeneğe oy verdiğinizi görebilirler.
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 2.77/5 - 47 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ESKİ SEVGİLİDEN ARKADAŞ OLUR MU?
#11

o kadar ii anlşıyodun o zaman nie ayrıldın ki nan 13
tuhaf olay ;

beni üzen sen, teselli veren sen
kurtulmaya da çaban yok,neyinim , neden ben ?
kaçıp gitsem uzaklara, bilirim beni bulur
ne benle mutlu olur
ne bensiz huzuru bulur13
Bul
Cevapla
#12

eski sevgiliden arkadaş markadaş olmaz olur diyende yalan konuşur, ya düşünemiyorum böyle bi genişlik olmaz yaaa bunu yapanlar çok geniş olan insanlar tabi yapabilenler varsa13

bu arada tebrik etmek lazım bu kişileri büyük meziyet bi zamanlar aşık olduğun birine arkadaşça bakmak.................
Cevapla
#13

bir zamanlar asık olduğun biri ile anlasamayıp konusarak iki tarafında daha fazla zarar görmemesi için ayrılık kararı alındıktan sonra birbirini görmeleri aynı ortamda bulunmaları konuşmaları neden genişlik olsun.

ki bunu yapabilen biriyim ve cokda iyi arkadasız ama arkadaslıktan ötesi için uygun değiliz o noktadan sonra catısıyoruz. ayrıca bunu yapabilen bircok kişi tanıyorum eski sevgililerimden sadece 2 tanesi ile yollarımızı tamamen ayırdık onların dısında hepsi ile görüşüyor ve konusuyorum hiç bir problemimde yok hatta birlikte olduğum insanlarda bunu biliyor onların sevgililieride

bunun genişlikle alakası yok "genişlik" çok ağar bir kelime bu tür durumlarda lütfen birazdaha dikkat edin sözlerinizi secerken
Cevapla
#14

genel konuşuyorum 13 istisnalara karışmam13

yaff bu kadar ii anlaşıosan neden ayrıldın

ona geri dönme ihtimali çok yüksek

bi<zamanlar seviyodu onu şimdi neden sevmesin neden tekrar aynı şeyleri hissetmesin

arkadaş kalmak çok zordur bi zamanlar sevdiğin kişiye arkadaş gözüyle ne kadar bakabilirsin ki
tuhaf olay ;

beni üzen sen, teselli veren sen
kurtulmaya da çaban yok,neyinim , neden ben ?
kaçıp gitsem uzaklara, bilirim beni bulur
ne benle mutlu olur
ne bensiz huzuru bulur13
Bul
Cevapla
#15

7 yıldır bu durumu yasadığım bir insan var kimi ne kadar severseniz sevin bi yerde tıkanırsınız insanlar mükemmel değil illaki sorunlar yasanır bunlar asılabilse zaten ilişki bitmez asılamadığından ilişki bitirilir bitiş sebebi yüz kızartıcı bi sebeb değilde sadece kişilerin fikirleri hal ve hareketleri v.b seylerse arkadas kalmakta hicbir sorun görmüyorum
Cevapla

Konu Araçları
Konuyu Paylaş :  
Konunun Linki :  
BBKodu :  
Konu Araçları :

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Seversin, kavuşamazsın, aşk olur BirolAkDAS 9 32.042 09-08-2008, Saat: 13:38
Son Yorum: gr££n

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi