Yorumları: 2.770
Konuları: 1.410
Kayıt Tarihi: 12-02-2007
Teşekkür Puanı:
152
bir zamanlar asık olduğun biri ile anlasamayıp konusarak iki tarafında daha fazla zarar görmemesi için ayrılık kararı alındıktan sonra birbirini görmeleri aynı ortamda bulunmaları konuşmaları neden genişlik olsun.
ki bunu yapabilen biriyim ve cokda iyi arkadasız ama arkadaslıktan ötesi için uygun değiliz o noktadan sonra catısıyoruz. ayrıca bunu yapabilen bircok kişi tanıyorum eski sevgililerimden sadece 2 tanesi ile yollarımızı tamamen ayırdık onların dısında hepsi ile görüşüyor ve konusuyorum hiç bir problemimde yok hatta birlikte olduğum insanlarda bunu biliyor onların sevgililieride
bunun genişlikle alakası yok "genişlik" çok ağar bir kelime bu tür durumlarda lütfen birazdaha dikkat edin sözlerinizi secerken
Yorumları: 2.770
Konuları: 1.410
Kayıt Tarihi: 12-02-2007
Teşekkür Puanı:
152
7 yıldır bu durumu yasadığım bir insan var kimi ne kadar severseniz sevin bi yerde tıkanırsınız insanlar mükemmel değil illaki sorunlar yasanır bunlar asılabilse zaten ilişki bitmez asılamadığından ilişki bitirilir bitiş sebebi yüz kızartıcı bi sebeb değilde sadece kişilerin fikirleri hal ve hareketleri v.b seylerse arkadas kalmakta hicbir sorun görmüyorum