ESKİ SEVGİLİDEN ARKADAŞ OLUR MU?

Anket eski sevgiliden arkadas olurmu
evet olur
hayır olmaz
[Anket Sonuçlarını Göster]
 
Hatırlatma: Bu anket genel bir ankettir. Diğer kullanıcılar sizin hangi seçeneğe oy verdiğinizi görebilirler.
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 2.77/5 - 47 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ESKİ SEVGİLİDEN ARKADAŞ OLUR MU?
#16

Kadın erkek ayırımı işte tam o noktada başlıyo sevgili green. Biz terketmiş olsak bile adamın bir süre sonra mutlu olmasını hatta hiçbirşey olmamış gibi bizimle arkadaş olmasını hazmedemiyoruz. çünkü unutulmuş olmak bir kadının hissedebileceği en kötü hislerden birisi. Erkekler evet ölesiye perişanlık yaşarlar ama bunun kadınlara verdiiği zevki bildiklerinden asla göstermezler. Mutluluk oyunu oynarlar ve kadınlar buna delirirler. işte bu yüzden kadınlar cephesinden baktığından farklı, erkek cephesinden baktığında daha farklı bir manzara görürsün. yani eski sevgililer arkadaş olurlar belki ama hangi taraftan bakarsan o tarafa göre farklılaşaan bir tablo görürsün. o arkadaşlığın yüzleri birbirinin aynısı olamaz ...
İleride halkımızın,bunca ibret verici tecrübeden sonra gerçek dindarlarla din tüccar ve aktörlerini birbirinden ayırdedeceğini ümid ederim. Yoksa hep böyle geri ve ezik kalırız (M.Kemal Atatürk)
Cevapla
#17

aslı tamamen katılıyorum sana14

kadın erkek farkı dediğin gibi

ama şuda bi gerçek biz ne kadar arkadaş olmalarını istemiyosak onlarda istemiyo

yani erkekler genelde kızların eski sevgilileriyle arkadaş kalmalarını istemez

bu çok doğaldır zaten
tuhaf olay ;

beni üzen sen, teselli veren sen
kurtulmaya da çaban yok,neyinim , neden ben ?
kaçıp gitsem uzaklara, bilirim beni bulur
ne benle mutlu olur
ne bensiz huzuru bulur13
Bul
Cevapla
#18

bir kes bana denıyorkı neden ayrıldın madem arkadas kalabılıyordun arkadaslık be sevgılı olayı cok farklı olgudur benım hıc bır arkdasım onu aramadıgım zaman kırılmaz belkı ama sevgılıyı aramadıgın zaman kızabılıyor yada capkınlık yaptıgında arkdasın vay adi capkın helal der ama sevgılın sana tekmeyı basar yada su var sevgılın olan ınsanı aılen yadırgar yada onun aılesı senı yadırgar ama arkadasına fazla karısamazlar yada 2 * 2 = 4 ıste 13
Cevapla
#19

kullandığım kelime ağır olduysa çokkkk ÖZÜR DİLERİM

kırıcı olmak istememiştim 7
Cevapla
#20

yok kız kırıcı olmadın be 13
bu arada insan bir zaman sevdiği bir insani neden düşman gibi görsün ki
Cevapla

Konu Araçları
Konuyu Paylaş :  
Konunun Linki :  
BBKodu :  
Konu Araçları :

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Seversin, kavuşamazsın, aşk olur BirolAkDAS 9 32.040 09-08-2008, Saat: 13:38
Son Yorum: gr££n

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi