09-09-2008, Saat: 22:47
Kadın erkek ayırımı işte tam o noktada başlıyo sevgili green. Biz terketmiş olsak bile adamın bir süre sonra mutlu olmasını hatta hiçbirşey olmamış gibi bizimle arkadaş olmasını hazmedemiyoruz. çünkü unutulmuş olmak bir kadının hissedebileceği en kötü hislerden birisi. Erkekler evet ölesiye perişanlık yaşarlar ama bunun kadınlara verdiiği zevki bildiklerinden asla göstermezler. Mutluluk oyunu oynarlar ve kadınlar buna delirirler. işte bu yüzden kadınlar cephesinden baktığından farklı, erkek cephesinden baktığında daha farklı bir manzara görürsün. yani eski sevgililer arkadaş olurlar belki ama hangi taraftan bakarsan o tarafa göre farklılaşaan bir tablo görürsün. o arkadaşlığın yüzleri birbirinin aynısı olamaz ...
İleride halkımızın,bunca ibret verici tecrübeden sonra gerçek dindarlarla din tüccar ve aktörlerini birbirinden ayırdedeceğini ümid ederim. Yoksa hep böyle geri ve ezik kalırız (M.Kemal Atatürk)


