10-09-2008, Saat: 14:34
ayrılma şeli kötüdür belki ondan düşman görür .ya vardır yamuki düşman görüyo .yoksa durduk yere düşman olunmaz dimi
|
ESKİ SEVGİLİDEN ARKADAŞ OLUR MU?
|
|
10-09-2008, Saat: 14:34
ayrılma şeli kötüdür belki ondan düşman görür .ya vardır yamuki düşman görüyo .yoksa durduk yere düşman olunmaz dimi
10-09-2008, Saat: 14:44
yanı yanı 3. şahsın şiirlerini yazmadın sonuçda o kişiye ama o şiirlerde artık eski o olmadığından ona karşı o eski duygular olmaz zaten
10-09-2008, Saat: 15:07
nie olmasın ki sonuçta seni tanıyan bilen biri kafanı karıştırması çok doğal da tuhaf olay ;
beni üzen sen, teselli veren sen kurtulmaya da çaban yok,neyinim , neden ben ? kaçıp gitsem uzaklara, bilirim beni bulur ne benle mutlu olur ne bensiz huzuru bulur ![]()
10-09-2008, Saat: 15:09
kimse attıgını gerı almaz da yenısını alınca ![]() artı kımse kendını terk edıp gıdene bır daha guvenıp gerı gelmesını beklemes cunku bı daha gıder
10-09-2008, Saat: 15:10
eskisi gider yenisi gelir diyosun wayyy
tuhaf olay ;
beni üzen sen, teselli veren sen kurtulmaya da çaban yok,neyinim , neden ben ? kaçıp gitsem uzaklara, bilirim beni bulur ne benle mutlu olur ne bensiz huzuru bulur ![]() |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu Araçları | |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Seversin, kavuşamazsın, aşk olur | BirolAkDAS | 9 | 32.040 |
09-08-2008, Saat: 13:38 Son Yorum: gr££n |
|