10-09-2008, Saat: 15:55
İlginç bi anektod
|
ESKİ SEVGİLİDEN ARKADAŞ OLUR MU?
|
|
10-09-2008, Saat: 15:55
İlginç bi anektod
10-09-2008, Saat: 16:10
tabıkıdee benım o ![]()
10-09-2008, Saat: 16:11
yani yani bizim istisna kızımız gamze![]() kim ne derse desin eski sevgiliden arkadaş olmas
tuhaf olay ;
beni üzen sen, teselli veren sen kurtulmaya da çaban yok,neyinim , neden ben ? kaçıp gitsem uzaklara, bilirim beni bulur ne benle mutlu olur ne bensiz huzuru bulur ![]()
10-09-2008, Saat: 16:15
eettt aynen ölee ![]() ![]()
10-09-2008, Saat: 16:16
yani yani
tuhaf olay ;
beni üzen sen, teselli veren sen kurtulmaya da çaban yok,neyinim , neden ben ? kaçıp gitsem uzaklara, bilirim beni bulur ne benle mutlu olur ne bensiz huzuru bulur ![]() |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu Araçları | |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Seversin, kavuşamazsın, aşk olur | BirolAkDAS | 9 | 32.042 |
09-08-2008, Saat: 13:38 Son Yorum: gr££n |
|