Yorumları: 2.271
Konuları: 513
Kayıt Tarihi: 15-02-2007
Teşekkür Puanı:
26
gunun bırınde adamın bırı bı aday dusmus burad bı lamab bulmus bakmıs oda ne aladının sıhırlı lambası ovalamıs bızım cın am artıst oldu bı havalar demıs zamnım yok hemn bı dılek dıle gıdım demıs adamda ya buradn ve kadar bı kopru ıstıyorum demıs cın ole ıstek olmaz kım ugrascak sımıd burdan ıkı okyonus ascak kopru ıle demıs adamda pekı o zamn ben kadınları anlıyamıyorum demıs anlayabılım demıs cın bagıra bagıra abı kopru kac serıtlı olsun demıs ay nı kadınları anlamk gercekten cok zor o yuzden bırakın kendı hallerıne susmaya devam caktırmadan dıger kulagadakulaklık sevdıgınız muzıklerı dınleyın aklınızdan gecen dusuncelre devam tabı arad ole canım demeyı unutmayın arada ovun unutmayın sen bı tanesın felan okıs
Yorumları: 393
Konuları: 171
Kayıt Tarihi: 02-04-2007
Teşekkür Puanı:
12
evet bayanlar çok konuşur nedeni çok basit....
çünkü erkekler çok geç anlıyor. napalım defalarca kez anlatmamız gerekebiliyor bazennn
Yorumları: 2
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: 11-07-2007
Teşekkür Puanı:
0
bence çok doğru sölemişsin bayanlar daha çok konusur ama bos konusurlar
Yorumları: 67
Konuları: 9
Kayıt Tarihi: 02-04-2007
Teşekkür Puanı:
9
Bir müddet sonra gözler konuşmaya başlar. Erkek bunu daha iyi becerir ve susabilir.
Karşımdaki konuşurken çok şirin olur bu yüzden bölmek istemem.
Karşımdakinin konuştuğu saçmadır. Konuya dalmam. Ama bitirmesini beklerim.
Susuyorsam cevap hayırdır ve bunu ona söyleyemem. Anlamasını beklerim. Ama hayır cevabımı verdiğimi bi türlü anlayamaz.
Merak ederim bazen konuyu nereye bağlicak ve bitirecek. Ve eğer kalkıp gidiyorsam sakın peşimden gelmeyin.
Ben dinlemeyi çok severim. Ve kafamda nasıl bi kişilik sahibi olduğunuzu tesit ederim.
Anlaşılmak için çok konuşmak gerekmez. Bezen bir dokunuş yeter.
Çok konuşma isteği duyuyorsanız yanlış bi ikili olma ihtimaliniz yüksek.
Yorumları: 133
Konuları: 114
Kayıt Tarihi: 13-02-2007
Teşekkür Puanı:
4
Erkeklerin konuşacak kadar kapasiteleri yoktur ki bu bilimsel olarak açıklanmış bişey,bayanların erkeklere oranla 4 kat fazla kelime kullanma kapasiteleri gelişmiştir,yani bu fizyolojik bişeydir.