10-09-2008, Saat: 20:13
yok sıgara agzıma yapıstı da cekcem derken ustume dustu da adudaklar kurumus tabı kı da :d
|
Erkekler sizce neden konuşmayı pek sevmez?
|
|
10-09-2008, Saat: 20:13
yok sıgara agzıma yapıstı da cekcem derken ustume dustu da adudaklar kurumus tabı kı da :d
10-09-2008, Saat: 20:24
Allah seni .....Dünde ben sigara mağduru oldum la elim yandı :p
10-09-2008, Saat: 20:31
ben yakardım sıgara ıle baskasını da
23-01-2009, Saat: 2:45
Puuuff bu konu bence bunu yazan ortaya atan kişi o kadar acayıp birisiki erkeklerde konuşma gereği duymuyor sonrada buraya kadar sıçramiş bence erkekler konuşmayı sever karşındakıne bağlı bu. ;) ![]()
23-01-2009, Saat: 3:20
kadınlar daha çok konuşur tabiii neden? çünkü erkeklerr söylenenii anlamazz kadınlar süreklii tekrar etmekk zorunda kalır
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu Araçları | |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| ah şu erkekler... | nefemis | 2 | 3.254 |
24-01-2009, Saat: 1:46 Son Yorum: BirolAkDAS |
|
| Erkekler nasıl kur yapar?? | mustafa | 9 | 6.903 |
24-01-2009, Saat: 0:59 Son Yorum: BirolAkDAS |
|
|
|
Erkekler evlenmeye nasıl karar verir ? | passiflora | 16 | 9.326 |
24-01-2009, Saat: 0:53 Son Yorum: BirolAkDAS |
| Erkekler bunları yapmayın! | mustafa | 5 | 4.685 |
23-01-2009, Saat: 3:29 Son Yorum: esrawoswos |
|
| Çenesi Düşük Erkekler | gamze33 | 8 | 5.816 |
19-07-2008, Saat: 22:51 Son Yorum: BirolAkDAS |
|