11-09-2008, Saat: 9:00
günaydınn herkezz burda bakıyomda

|
Geyiq cafe
|
|
11-09-2008, Saat: 9:00
günaydınn herkezz burda bakıyomda ![]()
11-09-2008, Saat: 10:40
kıtabcı geldı hanım
11-09-2008, Saat: 11:29
heh bi kafemiz eksikti h. olsun da
tuhaf olay ;
beni üzen sen, teselli veren sen kurtulmaya da çaban yok,neyinim , neden ben ? kaçıp gitsem uzaklara, bilirim beni bulur ne benle mutlu olur ne bensiz huzuru bulur ![]()
11-09-2008, Saat: 11:37
ne biçimm kafee buraa yaa hiçç iizzeetii ikramm yokkk olmuyoo valaa ayıpp hee D:![]()
11-09-2008, Saat: 11:55
orucdan dolayı
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu Araçları | |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
|
|
TuqCe ANAOKULU CAFE (3) | mustafa | 100 | 47.500 |
10-08-2009, Saat: 18:48 Son Yorum: nefemis |