allahtan kolayı pek sevmem...kolada neymiş,şimdi semaverde güzel bir çay olacaktıda içecektik....
![[Resim: 7903atamizindeyizby5hs7ii4.jpg]](http://img125.imageshack.us/img125/434/7903atamizindeyizby5hs7ii4.jpg)
“Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
|
Kola Severler Dikkat!
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu Araçları | |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Dikkat...Sıcak Bir Yaz Geliyor | gamze33 | 0 | 1.478 |
17-03-2007, Saat: 23:57 Son Yorum: gamze33 |
|
| 24 Marta Dikkat | gamze33 | 0 | 1.572 |
12-03-2007, Saat: 22:05 Son Yorum: gamze33 |
|