18-11-2008, Saat: 3:53
(Son Düzenleme: 18-11-2008, Saat: 22:24, Düzenleyen: arachnanthe.)
Silent Hill: Homecoming
Sürüm Adı : Silent Hill: Homecoming
Rar Şifresi : Şifre isterse baan ulaşabilirsiniz
Crack : Mevcut
Dil : İngilizce
Dosya Türü : Sanal Sürücü
Açabilmeniz için önerdiğimiz program : Alcohol %120
Oyun Hakkında
Minimum System Requirements
OS: Windows XP/Vista
Processor: Pentium 4 @ 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista)
Memory: 1 GB
Hard Drive: 10 GB Free
Video Memory: 256 MB (nVidia GeForce 7800 GT/ATI Radeon X1950)
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard & Mouse
Recommended System Requirements
OS: Windows XP/Vista
Processor: Pentium 4 @ 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista)
Memory: 2 GB
Hard Drive: 10 GB Free
Video Memory: 512 MB (nVidia GeForce 8800 GT/ATI HD2900)
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c or 10
Keyboard & Mouse
Eve dönüş.
Silent Hill : Homecoming, diğer Silent Hill oyunlarındaki gibi, oynattığımız karakterin kafasının içinde kopan fırtınaları, geçmişte yaşadığı çarpıcı anıları,Silent Hill'de geçirdiği süre boyunca yaşadığı ilginç deneyimleri ve geçmişi ile ilgili bulduğu izleri,ve gelecekte olacaklar hakkında öngörüleri anlatıyor.Bu oyundaki kahramanımızın adı Alex Shepherd.
Kendisi genç bir adam olan Alex Shepherd,Amerikan ordusunun bir askeridir ve yakın zamanda savaşta yaralandığı için hastanede yatmıştır.Hastaneden çıkan Alex Shepherd,küçük kardeşi Joshua'yı da içeren kötü bir rüya görür,rüya hepimizin tahmin edebileceği gibi çoğunlukla Silent Hill'in rahatsız edici "alternate" dünyasında geçmektedir.Kabus boyunca kardeşinin peşinde koşan Alex, rüyadan uyanır ve yanında oturan kamyon şöförü ona eve geldiğini söyler.Bu kamyon şöförü Silent Hill : Origins'ten tanıdığımız Travis Grady'den başkası değildir.Muhitine geri dönen Alex,bazı gariplikleri farkeder.Shepherd's Glen adlı Alex'in büyük büyük ataları tarafından kurulan ufak kasabanın üzerine bir sis çökmüş,insanlar ortadan kaybolmuş,ortalık ıssızlaşmıştır.Alex eve döndüğünde de bazı garip farklılıklar göze batmaktadır.Kendi resimleri duvarlardan sökülmüş,eski oyuncakları satılmış,onu andıran çoğu şey evden yok olup gitmiştir.Babası ile iyi bir geçmişi olmadığını bilmesine rağmen Alex bu değişikliğe anlam verememiştir.
Evde annesinden başkasını bulamayan Alex,kötü birşeyler olduğunu derhal anlar ve annesine neler olduğunu sorar fakat annesi sandalyesinde oturup boş boş önüne bakarak,kardeşinin ortadan kaybolduğunu,ve babasının da evde olmadığını,kendisinin tamamen yalnız bırakıldığını,evde kimsenin kalmadığını söyler.Shepherd's Glen değişmiştir,her gün birbiri üzerine eklenen kayıp şahıs vakaları ortaya çıkmaktadır.Sokaklar hasar görmüş,kimileri çökmüş,pek çok erişim yolunu ortadan kaldırmıştır.Ayrıca ortalıkta dehşet verici yaratıklar gezmektedir.Alex annesine küçük kardeşini bulacağına söz verir ve Shepherd's Glen ve Silent Hill'i içeren arayışına başlar.Oysa aradığı bazı şeyler,aslında yanıbaşında,kendi evindedir.Hatta kendi içinde.
Peki Silent Hill serisinin bir kült haline gelmiş senaryosu dışında oyun nasıl ? Harika.Önceki Silent Hill oyunlarına fazla benzerlik göstermeyen bir oynanış ortaya konmuş,daha kullanıcı dostu,zaman kaybettirmeyen,hantal olmayan bir oynanış.Grafikler şu ana kadar oynadığınız oyunların grafiklerini göz önünde bulundursanız,en iyilerinden.Bu oyun için bu kadar uğraşmaları gerçekten doğal,çünkü ışıklandırma gerçekten muhteşem,gölgeler santim santim hareketlere uygun,Silent Hill oyunlarında karanlık ve kirli atmosferin verdiği gerilim ve sıkıntı bu oyunda kendini daha çok öne çıkarıyor,oyuncuya kendini çok daha fazla hissettiriyor.
Peki kötü yanları ne bu oyunun? Öncelikle,oyundaki Silent Hill atmosferi,önceki oyunlardaki çevreye bakıldığında,daha çok Silent Hill adlı filme benzerlik gösteriyor.Zaten bazı etmenler de filmden alınmış,örnek olarak gaz maskeli ve ekipmanlı Order ekibini gösterebiliriz.Bu değişiklik aslında tabi ki kötü değil ama,benim gibi daha önce Silent Hill'in tüm serisini oynamış bir insan için alışılmışın dışında olmakla beraber,oyuncunun pek hoşuna gitmeyebileceği bir şey.Öte yandan diğer oyunlardaki yalnızlık olgusu bu oyunda tekrar çiğnenmiş.Tekrar diyorum çünkü oynayanlar bilir, Silent Hill 4'te oyunun yarısını kapı komşumuz Eileen ile beraber oynamıştık hatırlarsanız.Silent Hill oynarken yalnızlık olgusu önemlidir,çünkü insan özellikle geçmişi ve kendisi ile ilgili birşeyler öğrendiği zaman -ki Silent Hill'in yaptığı da budur- yalnız olduğunda bu gerçekler ortaya daha çarpıcı bir şekilde çıkar.Buna da örnek olarak Silent Hill 2'de James Sunderland'in Lakeview Hotel'deki 302 no'lu odada öğrendiği gerçeği gösterebiliriz.Çok kötü bir değişiklik olmasa da belirtmeliyim,bu oyun diğer oyunlardan daha fazla şiddet içeriyor ve çok daha fazla dövüşme üzerine kurulu.Oyunda bir "Dodge"(sıyrılma-kaçma) tuşunun bulunması belki de bunun en büyük kanıtı,özellikle de bu tuşu kullanmadan oyunda ilerlemek mümkün değilse.
İyisi ve kötüsüyle Silent Hill : Homecoming diğer oyunlarla pek benzerlik göstermese de benim çok hoşuma giden bir oyun.Sonunu da profesyonel bir Silent Hill oyuncusu olarak, başından tahmin etmenin mümkün olmasına rağmen güzel buldum.Önceki oyunlardaki farklılığı çok kafama takmıyorum çünkü Silent Hill 4: The Room da farklıydı,ama onu da oynadık,bunu da oynadık ve oynayacağız, serinin 6. oyunu gelirse nasıl olursa olsun onu da.
Çünkü Silent Hill adlı oyun bir kere oynayınca oyuncuyu kendine çağıran bir oyundur,aynı Silent Hill'in kendisi gibi,ve oraya bir kere giren,bir daha geri dönmüyor.