28-10-2007, Saat: 13:14
çok güzel yazmışsın
|
Sustum...Acılarım konuşuyor şimdi!
|
|
28-10-2007, Saat: 13:14
çok güzel yazmışsın
28-10-2007, Saat: 13:24
Güzel olmuş eline sağlık
28-10-2007, Saat: 20:52
tek kelimeyle mükemmel
28-10-2007, Saat: 23:14
Ne sitemlerimi duyacaksın artık artık nefret ettiğin, ne de övgü dolu sözlerimi sevildiğin için... Sustum... Ölesiye sustum gidişlerine.Sen istediğin için! gerçekten güzelmiş,emeğine sağlık... ![]() “Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
31-10-2007, Saat: 11:34
hepinize tşk ediyorum.sevindim beğenmenize devamı gelicek |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu Araçları | |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Şimdi Yapayalnızım | GİZEMLİ | 0 | 1.674 |
08-09-2007, Saat: 22:16 Son Yorum: GİZEMLİ |
|
| Şimdi Yapayalnızım | GİZEMLİ | 0 | 1.501 |
15-08-2007, Saat: 23:57 Son Yorum: GİZEMLİ |
|