05-08-2007, Saat: 21:02
(Son Düzenleme: 27-08-2008, Saat: 15:59, Düzenleyen: arachnanthe.)
İnsanların cogu kaybetmekten korktugu icin ,sevmekten korkuyorlar,
Sevilmekten korkuyor, kendisini sevmeye laik görmedigi icin.
Düşünmekten korkuyor , sorumluluk getirecegi icin,
Konuşmaktan korkuyor,eleştirilmekten korktugu icin.
Duygularını ifade etmekten korkuyor, reddedilmekten korktugu icin,
Yaşlanmaktan korkuyor,gencliginin kıymetini bilmedigi icin .
Unutulmaktan korkuyor ,dünyaya iyi bir şey vermedigi icin,
Ve ölmekten korkuyor ,aslında yaşamayı bilmedigi icin..

