Yorumları: 2.770
Konuları: 1.410
Kayıt Tarihi: 12-02-2007
Teşekkür Puanı:
152
internet Explorer sürekli hatalar veriyor ve düzenli calismiyorsa!!
1.internet Explorer sürekli hatalar veriyor ve düzenli calismiyorsayeniden kurmak en mantikli yoldur. Dikkat edin windowsu yeniden kurmayidemedim sadece
internet explorerinizi yeniden kuracaksiniz.
1.kurulum yaptiginiz WindowsXP cd sini takin.
2.Start/Run. (baslat/calistir /Star)
Deyip komut satirina asagidakini aynen yazin copy paste (Kopyala,Yapistir) Yapin tamam deyin
rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\inf\ie.inf
Yorumları: 9
Konuları: 4
Kayıt Tarihi: 24-01-2008
Teşekkür Puanı:
0
arkadaşım benim bilgiayar aynen dediğin gibi sürekli hata raporu veriyor ve ardından bütün programlar kapanıyor dediğin gibi windows xp yi tekrar kurarsam programlarıma birşey olmicak dimi?yani format atmış gibi olmacak herhalde?umarım böyledir deneyip faydasını görürüm çünkü çok sinir bozucu bir durum bu!!!!!
Yorumları: 2.770
Konuları: 1.410
Kayıt Tarihi: 12-02-2007
Teşekkür Puanı:
152
1.internet Explorer sürekli hatalar veriyor ve düzenli calismiyorsayeniden kurmak en mantikli yoldur. Dikkat edin windowsu yeniden kurmayidemedim sadece
internet explorerinizi yeniden kuracaksiniz.