26-11-2008, Saat: 22:50
(Son Düzenleme: 06-12-2008, Saat: 20:42, Düzenleyen: arachnanthe.)
neydik ne olduk güzel bir slayt önce izleyin beğenmezseniz indirmezsiniz zaten beğenirseniz videonun altında indirme linki sizi bekliyor videonun yüklenmesi için biraz bekleyin lütfen
[flash 500:500]http://localhostr.com/files/dd4c9f/Slayt%201.swf[/flash]
slaytı indirmek için BURAYA tıklayın


![[Resim: fjkwjub.jpg]](https://i.hizliresim.com/fjkwjub.jpg)
![[Resim: 5p5q5f3.gif]](https://i.hizliresim.com/5p5q5f3.gif)