11-02-2008, Saat: 14:02
(Son Düzenleme: 30-09-2008, Saat: 22:01, Düzenleyen: arachnanthe.)
![[Resim: nk48.jpg]](http://www.luckyhandcrafts.com/images/nk48.jpg)
![[Resim: muratseker.jpg]](http://www.dugun.com/facilitypages/logos/muratseker.jpg)
![[Resim: nikahekeri33yd.jpg]](http://img134.imageshack.us/img134/2434/nikahekeri33yd.jpg)
|
nikah şekerleri
|
|
11-02-2008, Saat: 14:02
(Son Düzenleme: 30-09-2008, Saat: 22:01, Düzenleyen: arachnanthe.)
![]() ![]() ![]()
11-02-2008, Saat: 14:15
(Son Düzenleme: 30-09-2008, Saat: 22:02, Düzenleyen: arachnanthe.)
çok güzel ama pahallıdr be bunlar
11-02-2008, Saat: 14:20
(Son Düzenleme: 30-09-2008, Saat: 22:02, Düzenleyen: arachnanthe.)
eeee o kadarda olsun insan bir kere evleniyor her şey özel ve güzel olmalı bence
11-02-2008, Saat: 14:21
(Son Düzenleme: 30-09-2008, Saat: 22:03, Düzenleyen: arachnanthe.)
hehehedoğru bi keren evleniyor, tek kelimeyle müebbet |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu Araçları | |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||