03-04-2008, Saat: 10:35
(Son Düzenleme: 26-09-2008, Saat: 23:01, Düzenleyen: arachnanthe.)
bunların hepsi sinan için mi vay be ne cocukmuş be ne yapıyo bu arada eşşek sıpası
|
seni seviyorum çünkü
|
|
03-04-2008, Saat: 10:35
(Son Düzenleme: 26-09-2008, Saat: 23:01, Düzenleyen: arachnanthe.)
bunların hepsi sinan için mi vay be ne cocukmuş be ne yapıyo bu arada eşşek sıpası
13-02-2009, Saat: 1:58
bu konuyu açalı bi yıl oluyo nerdeyse.. hala ilk yazdığım gündeki hisleri hatta daha fazlasını yaşıyorum. sevgililer günü yaklaştığı bu günlerde yine aynı içtenlikle aynı çoşkuyla sesleniyorum. SİNANNNNNN [/b]
SENİ ÇOK SEVİYORUM......
13-02-2009, Saat: 12:05
sevilmek güzel sevmekte tabiki ama en önemlisi sevgiye layık olabilmektir bilmiyorum ben bu seviye layıkmıyım diye ama şunu çok iyi biliyorum hayatımın en güzel hediyesi bana s.ç.s |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu Araçları | |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||