07-02-2011, Saat: 13:50
konuyu dün actın nasıl yoktu
|
sitenin daimi üyeleri
|
|
07-02-2011, Saat: 13:50
konuyu dün actın nasıl yoktu
07-02-2011, Saat: 16:10
online değildi yaff alala hesap mı vercez bide ![]() herşeye muhalefet masallah baykal torunmusun sen ne
tuhaf olay ;
beni üzen sen, teselli veren sen kurtulmaya da çaban yok,neyinim , neden ben ? kaçıp gitsem uzaklara, bilirim beni bulur ne benle mutlu olur ne bensiz huzuru bulur ![]()
07-02-2011, Saat: 16:23
hayır şekerim benim müstakbel eşim oluyo )) tanıştırayım hahahaha
07-02-2011, Saat: 17:28
onu biliyoruz cnm belki dedim diğeriylede akrabalık vardır
tuhaf olay ;
beni üzen sen, teselli veren sen kurtulmaya da çaban yok,neyinim , neden ben ? kaçıp gitsem uzaklara, bilirim beni bulur ne benle mutlu olur ne bensiz huzuru bulur ![]() |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu Araçları | |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||