Hepimiz Biriz
bu haftaki ikinci röpörtaj konuğumuz gren - Baskı Önizleme

+- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum)
+-- Forum: HEPİMİZ BİRİZ RAHATLAMA MERKEZİ (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-HEP%C4%B0M%C4%B0Z-B%C4%B0R%C4%B0Z-RAHATLAMA-MERKEZ%C4%B0-115)
+--- Forum: hepimizbiriz.com Röpörtaj Bölümü (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-hepimizbiriz-com-R%C3%B6p%C3%B6rtaj-B%C3%B6l%C3%BCm%C3%BC-141)
+--- Konu Başlığı: bu haftaki ikinci röpörtaj konuğumuz gren (/Konu-bu-haftaki-ikinci-r%C3%B6p%C3%B6rtaj-konu%C4%9Fumuz-gren-12028)

Sayfalar: 1 2 3 4 5 6


Cvp: bu haftaki ikinci röpörtaj konuğumuz gren - Nemesis - 21-12-2008

Tugce doymamış 13


Cvp: bu haftaki ikinci röpörtaj konuğumuz gren - asi cafe - 21-12-2008

dett sus kız sormadık


Cvp: bu haftaki ikinci röpörtaj konuğumuz gren - mustafa - 21-12-2008

ınsanların uzerınde etkı kurabılıyormu ınandırıcımı oncumusun yoksa baskasının arkasından gıtmek mı daha kolay gelıyor burda baskasının arkasından gıden cokmu yoksa yaratıcı bı toplum mu bu sıte sence


Cvp: bu haftaki ikinci röpörtaj konuğumuz gren - asi cafe - 21-12-2008

senin gibi yaratıcı olmayanlar da var tabi ama genelde yaratıcı madem bu kadar çok biliyon da neden yapmıyon


Cvp: bu haftaki ikinci röpörtaj konuğumuz gren - gr££n - 21-12-2008

allahım yaa kaldırın bu konuyu yeniden yapalım bare 13