![]() |
|
Bırakta Yaşayayım - Baskı Önizleme +- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum) +-- Forum: EDEBİYAT (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-EDEB%C4%B0YAT-110) +--- Forum: Şiir (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-%C5%9Eiir-232) +---- Forum: Sizin Şiirleriniz (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-Sizin-%C5%9Eiirleriniz-111) +---- Konu Başlığı: Bırakta Yaşayayım (/Konu-B%C4%B1rakta-Ya%C5%9Fayay%C4%B1m-10115) Sayfalar:
1
2
|
Bırakta Yaşayayım - Hayat - 17-05-2008 Bırakta Yaşayayım Bağışla beni anne; Güneş sana sarı diye, kızma bana anne. Ben güneşi turuncularıyla görmek istiyorum Küsme bana anne; Ben özgür bir kız olmak istiyorum Hesapsız ve plansız yaşamak istiyorum hayatı En dibine vurup, zirvelerde dolaşmak istiyorum aynı zamanda. İnsanlara yardım etmek istiyorum. Çatma kaşlarını anne; Ben senin gibi olmak istemiyorum Kilitleyemem ruhumu boş duvarlara Ruhum uçmak istiyor sonsuzlara Onu tutamam ki anne! Unutma anne; bir gün bende sevecek ve bir gün bende öleceğim.. Unutma olur mu anne...!! Cvp: Bırakta Yaşayayım - elifnas - 06-06-2008 bu şiiri herkezden farklı bi bakışla dert ortağın olarak okudum. ve şunu söylemeliyim ben bu kadar güzel anlatamazdım Cvp: Bırakta Yaşayayım - Hayat - 14-06-2008 sağol bitanem. Dert ortağım olarak okuman şiirin tün anlamını değiştirmiş olmalı. bu konuda çok isyankar olduğumu bilenlerdensin çünkü. keşke başklarıda senin gibi şiirin derinliklerine inebilse. ! Cvp: Bırakta Yaşayayım - hüzün gözlü - 20-06-2008 ne demek istediğiniii hangi duygularla yazdığını biliyorum gülommm geçicek bunların hepsiiii yaşananlarınnn en güzel yanıda ne biliyomusunn kalemi böle konuşturuyo işte yüreğine sağlık gülüm Cvp: Bırakta Yaşayayım - asiye özcan - 16-08-2008 inan sözün bittiği yerdeyim yorum yok mükemmel... |