Hepimiz Biriz
Bırakta Yaşayayım - Baskı Önizleme

+- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum)
+-- Forum: EDEBİYAT (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-EDEB%C4%B0YAT-110)
+--- Forum: Şiir (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-%C5%9Eiir-232)
+---- Forum: Sizin Şiirleriniz (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-Sizin-%C5%9Eiirleriniz-111)
+---- Konu Başlığı: Bırakta Yaşayayım (/Konu-B%C4%B1rakta-Ya%C5%9Fayay%C4%B1m-10115)

Sayfalar: 1 2


Bırakta Yaşayayım - Hayat - 17-05-2008

Bırakta Yaşayayım


Bağışla beni anne;
Güneş sana sarı diye,
kızma bana anne.
Ben güneşi turuncularıyla görmek istiyorum
Küsme bana anne;
Ben özgür bir kız olmak istiyorum
Hesapsız ve plansız yaşamak istiyorum hayatı
En dibine vurup,
zirvelerde dolaşmak istiyorum aynı zamanda.
İnsanlara yardım etmek istiyorum.
Çatma kaşlarını anne;
Ben senin gibi olmak istemiyorum
Kilitleyemem ruhumu boş duvarlara
Ruhum uçmak istiyor sonsuzlara
Onu tutamam ki anne!
Unutma anne;
bir gün bende sevecek ve bir gün bende öleceğim..
Unutma olur mu anne...!!


Cvp: Bırakta Yaşayayım - elifnas - 06-06-2008

bu şiiri herkezden farklı bi bakışla dert ortağın olarak okudum. ve şunu söylemeliyim ben bu kadar güzel anlatamazdım


Cvp: Bırakta Yaşayayım - Hayat - 14-06-2008

sağol bitanem. Dert ortağım olarak okuman şiirin tün anlamını değiştirmiş olmalı. bu konuda çok isyankar olduğumu bilenlerdensin çünkü. keşke başklarıda senin gibi şiirin derinliklerine inebilse. !


Cvp: Bırakta Yaşayayım - hüzün gözlü - 20-06-2008

ne demek istediğiniii hangi duygularla yazdığını biliyorum gülommm geçicek bunların hepsiiii yaşananlarınnn en güzel yanıda ne biliyomusunn kalemi böle konuşturuyo işte yüreğine sağlık gülüm


Cvp: Bırakta Yaşayayım - asiye özcan - 16-08-2008

inan sözün bittiği yerdeyim yorum yok mükemmel...