Hepimiz Biriz
Veda Şiirim - Baskı Önizleme

+- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum)
+-- Forum: EDEBİYAT (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-EDEB%C4%B0YAT-110)
+--- Forum: Şiir (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-%C5%9Eiir-232)
+---- Forum: Sizin Şiirleriniz (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-Sizin-%C5%9Eiirleriniz-111)
+---- Konu Başlığı: Veda Şiirim (/Konu-Veda-%C5%9Eiirim-10445)



Veda Şiirim - GİZEMLİ - 16-06-2008

veda mektubu Doğum günümde
birtanem!
gözyaşlarım mürekkebim
yazıyorum yüreğime ayrılığın mektubunu
başım dumanlı yüreğim sızlıyor
birgün gidersen yaşanmaz bu hayat diyorsun
yaşamalısın sen güneş ay yıldızlar için

sigaramda savrulur ayrılığın acısı
yanarsın yüreğimde volkan gibi
en fazla yüreğinde acın sürer bir yıl
herzaman serbet gibi içmişiz ayrılığın acısını
asılmışız dar ağacında ölümü yaşayan mahküm gibi
razı olmasada şu gönlüm ayrılığa
bilesinki sevgin gerçek yaradan gibi

yağlı imlek boğazımda bekliyorum
sandalyeme son tekmeyi vuracak celladı
mağrur başıkışlarınla bakma ne olur
vuracaksan vur son darbeyi
beklerim yağlı imlekle.........


tükendim artık kimseyi anlayamıyorum.........

sizlere son veda şiirim


Cvp: Veda Şiirim - mustafa - 16-06-2008

GİZEMLİ yazdı:veda mektubu Doğum günümde
birtanem!
gözyaşlarım mürekkebim
yazıyorum yüreğime ayrılığın mektubunu
başım dumanlı yüreğim sızlıyor
birgün gidersen yaşanmaz bu hayat diyorsun
yaşamalısın sen güneş ay yıldızlar için

sigaramda savrulur ayrılığın acısı
yanarsın yüreğimde volkan gibi
en fazla yüreğinde acın sürer bir yıl
herzaman serbet gibi içmişiz ayrılığın acısını
asılmışız dar ağacında ölümü yaşayan mahküm gibi
razı olmasada şu gönlüm ayrılığa
bilesinki sevgin gerçek yaradan gibi

yağlı imlek boğazımda bekliyorum
sandalyeme son tekmeyi vuracak celladı
mağrur başıkışlarınla bakma ne olur
vuracaksan vur son darbeyi
beklerim yağlı imlekle.........


tükendim artık kimseyi anlayamıyorum.........

sizlere son veda şiirim
oh be
en sonunda ne en sonu be siz yaslanırken ne şiirler yazcan sen be ee başkasına mı yazcan kız ayıp ölmaz mı ama sen kafanı dinle yine gel yani sorun degil gitme demiyorum cünkü bende gidiyom da


Cvp: Veda Şiirim - GİZEMLİ - 16-06-2008

mustafa beni biraz olsun tanırsın son veda şiirim dedimse demekki bir daha hiç kimse için şiir yazmıycam


Cvp: Veda Şiirim - hüzün gözlü - 20-06-2008

cnm benim illa birisi için yazman gerekmiyokii ağaçlara böceklere yaz ama yazmaktan vazgeçmeee kalem kağıt dosttur şimdi sana en yakınında onlar varr seni anlayann bırak konuşsun kaleminn serbest bırak yüreğini uçsun bırakk artıkkk acıyı için huzur bulsun mutlu ol gülüm hakediyosun


Cvp: Veda Şiirim - ananne - 17-07-2008

hayat ne şiirler yazdırır daha..büyük konuşma;))