![]() |
|
Veda Şiirim - Baskı Önizleme +- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum) +-- Forum: EDEBİYAT (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-EDEB%C4%B0YAT-110) +--- Forum: Şiir (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-%C5%9Eiir-232) +---- Forum: Sizin Şiirleriniz (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-Sizin-%C5%9Eiirleriniz-111) +---- Konu Başlığı: Veda Şiirim (/Konu-Veda-%C5%9Eiirim-10445) |
Veda Şiirim - GİZEMLİ - 16-06-2008 veda mektubu Doğum günümde birtanem! gözyaşlarım mürekkebim yazıyorum yüreğime ayrılığın mektubunu başım dumanlı yüreğim sızlıyor birgün gidersen yaşanmaz bu hayat diyorsun yaşamalısın sen güneş ay yıldızlar için sigaramda savrulur ayrılığın acısı yanarsın yüreğimde volkan gibi en fazla yüreğinde acın sürer bir yıl herzaman serbet gibi içmişiz ayrılığın acısını asılmışız dar ağacında ölümü yaşayan mahküm gibi razı olmasada şu gönlüm ayrılığa bilesinki sevgin gerçek yaradan gibi yağlı imlek boğazımda bekliyorum sandalyeme son tekmeyi vuracak celladı mağrur başıkışlarınla bakma ne olur vuracaksan vur son darbeyi beklerim yağlı imlekle......... tükendim artık kimseyi anlayamıyorum......... sizlere son veda şiirim Cvp: Veda Şiirim - mustafa - 16-06-2008 GİZEMLİ yazdı:veda mektubu Doğum günümdeoh be en sonunda ne en sonu be siz yaslanırken ne şiirler yazcan sen be ee başkasına mı yazcan kız ayıp ölmaz mı ama sen kafanı dinle yine gel yani sorun degil gitme demiyorum cünkü bende gidiyom da Cvp: Veda Şiirim - GİZEMLİ - 16-06-2008 mustafa beni biraz olsun tanırsın son veda şiirim dedimse demekki bir daha hiç kimse için şiir yazmıycam Cvp: Veda Şiirim - hüzün gözlü - 20-06-2008 cnm benim illa birisi için yazman gerekmiyokii ağaçlara böceklere yaz ama yazmaktan vazgeçmeee kalem kağıt dosttur şimdi sana en yakınında onlar varr seni anlayann bırak konuşsun kaleminn serbest bırak yüreğini uçsun bırakk artıkkk acıyı için huzur bulsun mutlu ol gülüm hakediyosun Cvp: Veda Şiirim - ananne - 17-07-2008 hayat ne şiirler yazdırır daha..büyük konuşma;)) |