![]() |
|
bakteri diyologları - Baskı Önizleme +- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum) +-- Forum: HEPİMİZ BİRİZ RAHATLAMA MERKEZİ (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-HEP%C4%B0M%C4%B0Z-B%C4%B0R%C4%B0Z-RAHATLAMA-MERKEZ%C4%B0-115) +--- Forum: Çeşitli Yazılar (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-%C3%87e%C5%9Fitli-Yaz%C4%B1lar-298) +---- Forum: Fıkralar ve Komik Yazılar (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-F%C4%B1kralar-ve-Komik-Yaz%C4%B1lar-268) +---- Konu Başlığı: bakteri diyologları (/Konu-bakteri-diyologlar%C4%B1-11193) |
bakteri diyologları - mustafa - 18-09-2008 -ne var lan? ne istiyon gene... -olm sus, sessiz konuş...çaktırmadan yukarı bak.. -ne var lan yukar...hasss... -yaa. izliyolar olm, mikroskop bu.. -e napcaz.. -bölünüp ikiye ayrılalım, izimizi kaybettirmeye çalışalım. -hadi bakalım... -hobaaa.. ------------------------------------------- -alo nurettin,gel kocum bira mayaliyoruz hikmettinlerle -vay bre kafirler, bekleyin.. ------------------------------------------- - hamza dayı, yengeyi nutrettin in klonuyla görmüşler... - neaaa? parçalarım ulan çekirdeğini, nerde o? - aha şu değil mi? - yaw o bizim hanımın 4 nesil klonu. yetişkin bir bakteri o. - sorun yok o zaman, hadin bölünüp okey oynayalım. - ama bu sefer plazmalar senden. - ayıpsın abi... ------------------------------------------- - naber lan ibibik! - saygılı ol... mitoz geçirerek seni ben ürettim! - hadi len... asıl ben seni! - ama ama ama... ------------------------------------------- - hnkkkkhhh!!! - abi noluyo? - hnnnhhhhh!! - iyi misin abi? - ya kabız olmuşum da, mitoz geçiremiyorum ------------------------------------------- geceyarısı: -kız neriman, hişşt kııs, bölünsene fantezi yapalım, ha? ------------------------------------------- -musteri bakteri: bardaki herkese benden bi içki -geri kalanlar: Alllaaah bölünün... ------------------------------------------- - ulan bölün dur, bi gün de hayatın anlamı nedir diye düşündünüz mü ? - sus bi yav bölünmeye devam et - Nusret abi az ilerde ağzına layık protein molekülü gördüm abi + Eywallah koçum dur hemen koful oluşturayım - Kız Naciye koca bulun mu kız? Kikir de kikir + Ya bulsak nolcak yine mitoz bölüncez - Kanka öyle bir hatun yaptım ki bir Endoplazmik Retukulüm ü var of diyorum sana + Mitokondrileri de büyük mü bari - Ele geliyor abi işte bıngıl bıngıl + Nasıl yani ele geliyor? El de ne ki ------------------------------------- -abi kavga var -tamam koç, bölünüp geliyorum hemen -nan olm kosun kosun ayse hanım teyzeler sut koymuşlar dışarı yiyelim -yok nan geçen bizim ahmetlerin sulale gitti hepsi orda yoğurt oldular walla Sercan abi,ablam telefona gelemez,şu an bölünüyo.. -hiii..niye söyledin,öldürcem seni! -abi okeye dördüncü lazım -nabiim,bölün.. -Ulan yine yanlış adamı yakaladınız -buda mı klon çıktı komserim,of yaa bu kaçıncı.. -içinizdeki güce inanın atomcuklar! -nasıl yani? -sizdeki o çekirdeğin içinde öyle bir güç varki,açığa çıktımı dünyayı sarsar.Kendine güven.. -hadi len ordan.. -hmm..adın mandrake demek..ne yaparsın -ikiye bölünebilirim -hadi len ordan.. COLOR=mediumturquoise]HMCK nın vücuduna giren bakteriler[/color] 1- abi biz bu vücuda girdik ama iyi mi yaptık bilmiyorum 2- keyfini çıkar olm hergün alkolümüz sigaramız geliyor patates kızartmamız geliyor daha ne?? 1- onu diyorum abi işte pek sağlıklı bir yaşam değil pek ayık gezmiyoruz hergün alkol... ---Orhan ben buralardan sıkıldım artık! Dışarıda başka burunlar, başka mukozalar varmış!! --- Peki hayatım! Şöyle önlere doğru gel. Ben bir hapşurtayım şunu. --- Eyvaaah! Abi antikorlar geliyorrr!!! ---Sus oluum sus! Yere yat hemen. ---Orhan ben buralardan sıkıldım artık! Dışarıda başka burunlar, başka mukozalar varmış!! --- Peki hayatım! Şöyle önlere doğru gel. Ben bir hapşurtayım şunu. --- Eyvaaah! Abi antikorlar geliyorrr!!! ---Sus oluum sus! Yere yat hemen. tifosinin vücuduna giren bakteriler.. b1:abi bakteriyisde bu kadr zevksizlik olmaski... b2:ne bilim olm uzaktan ii gözüküyodu... b1:sen sanırım davulla yakından muhattap olmadın.. b2: b1:davulun sesi diyorum uzaktan diorum hoş gelir diyorum...kapiş ?? b2: ok b1:abi ben burdan kaçma planları yapıyorum ...olayın eğlencesi kalmadı sıfır aksiyon ...adamın antikorlar alyuwarlar hiçbişi çalışmıyo...acep öldümüki lan.. HİAnın Vucuda Giren Bakteriler A: Lan burası Neresi Allah Belanı Versin İsmail Ne Biçim yere Getirdin Bizi B: Abi Kusura Bakma Yanlız Abi Dışarıdan pek Bi Karızma Duruyodu Ne Bileyim Ben A: Çık Allah Belanı Versin Çık B: Abi Çıkamıyoruz A: Nasıl çıkamıyoruz Lan?? B: Abi Tıkılı Kaldık Yapacak Bir Şey Yok A: Yapacak bir Şey kaldı Eşşedüenlea... cannibalism vücuduna giren bakteriler -abi ii yer bulmuşsun bu sefer önceki 3 yerdensonra -olm hiç sorma hele o hiamıdır nedir..ondan kurtulduğuma şükrediyorum...hmck gene iiidii...tifosi ıyyy hiç hatırlatma... -abi bi sorn war bunun saçları biraz uzun kaybolmasak... -ne kaybolması çök bi yere otur...soluklan biraz.. -tamam abi.. cannibalismin kulagına kaca 2 bakteri başta mutludur... + abii bura ne gusel biyermişş yav! =) - vallaf gusel gibi evt lan ilk kes doru bisi dedin ve cannibalism cd calarının kulaklıgını kulagına gecirir! + abi karanlık oluo burası korkuorum - korkma gece oldu sanırımmmm hmm bööööööööööööööööööööööööööögggggghkk (Cannibal Corpse - I Will Kill You ) bakterini biri küfür ederken şehit olur, digeri hala küfür etmektedir... |