![]() |
|
ßu Son Veda - Baskı Önizleme +- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum) +-- Forum: EDEBİYAT (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-EDEB%C4%B0YAT-110) +--- Forum: Şiir (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-%C5%9Eiir-232) +---- Forum: Sizin Şiirleriniz (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-Sizin-%C5%9Eiirleriniz-111) +---- Konu Başlığı: ßu Son Veda (/Konu-%C3%9Fu-Son-Veda-12871) |
ßu Son Veda - asena - 11-02-2009 gelecek o gece haber sana belki sen olucaksın bir başkasının koynunda şaşırıp kalacaksın beni duydugunda geleceksin o an yanıma bir bakacaksın bedenime bembeyaz.. kurdugum hayallerin gelinligi gibi ölü bir uykuda..saf ve masum biraz. ellerimi tutup,sarılacaksın bana bırak o zaman sakın dokunma beni sen bıraktın bu boşluqa gözlerime baktıgında o damlayı görüceksin sana döktügüm son damla acıtsada acıtmasada.. yüregin sızlıcak bu ayrılıga hayır sakın bana acıyarak bakma umudumun son nefesiydin sen bu hayatta olmadı işte melegim .. hadi kalk ayaga bırak götürsünler tabutuma ne o aglıyormusun ? hiç yakışmıyor bu sana hadi kalk melegim gitmem gerek artık o sonsuzluqa elimde bir kagıt bu sana açacaksın okucaksın yanımda bir şey fısıldayacak o kelimeler sana '' BU SON VEDA '' |