![]() |
|
beyin nakli - Baskı Önizleme +- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum) +-- Forum: HEPİMİZ BİRİZ RAHATLAMA MERKEZİ (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-HEP%C4%B0M%C4%B0Z-B%C4%B0R%C4%B0Z-RAHATLAMA-MERKEZ%C4%B0-115) +--- Forum: Çeşitli Yazılar (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-%C3%87e%C5%9Fitli-Yaz%C4%B1lar-298) +---- Forum: Fıkralar ve Komik Yazılar (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-F%C4%B1kralar-ve-Komik-Yaz%C4%B1lar-268) +---- Konu Başlığı: beyin nakli (/Konu-beyin-nakli-12994) |
beyin nakli - nefemis - 19-02-2009 . Ağır bir hasta hastahanede. Tüm ailesi bekleme odasında doktorlardan haber bekliyor. Yorgun ve umutsuz bakışlı bir doktor çıkıyor "Tek yaşam şansı var oda beyin nakli. Böyle bir ameliyatı ilk olarak deneyecegiz, tabi masraflar hastanın ailesine ait." Aile, şaşkın, yorgun, çaresiz... Aralarından biri "Peki ama fiat nedir diyor ?" "Değişir" diyor cerrah. "5000 euro erkek beyni kullanırsak, 200 euro kadın beyni kullanırsak. " Uzun bir sessizlik çöker. Beyler gülmemeye çalışırlar. Hanımlarla gözgöze gelmekten kaçarlar. Ama aralarından biri merakını yenemez, peki doktor bu fiat farkının nedeni nedir? diye sorar. Cerrah gülümser. "Eh tabi, aynı arabalar gibi, kadın beyinleri ucuz oluyorr akıllarını çok kullandıkları için. Kullanılmış akıl, kullanılmış beyin. Erkek beyni hiç kullanılmamış sıfır km araba gibi pahalı oluyor." Fıkranın ortasında gülümseyen BEYLERRRRR, ne oldu yüzünüz asıldı birden? ![]() . |