Hepimiz Biriz
ağlama artıkk - Baskı Önizleme

+- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum)
+-- Forum: EDEBİYAT (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-EDEB%C4%B0YAT-110)
+--- Forum: Anı - Denemeler - Hikayeler - Mektup (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-An%C4%B1-Denemeler-Hikayeler-Mektup-227)
+---- Forum: Denemeler (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-Denemeler-231)
+---- Konu Başlığı: ağlama artıkk (/Konu-a%C4%9Flama-art%C4%B1kk-1456)



ağlama artıkk - elifnas - 02-04-2007

Kız yine ağlıyordu ellerini başını arasına almış ve caresizce. Mutsuzluklarıyla savaşmaktan yorgun düşmüş yüreği bi çareydi bu olmazlıkları yaşamaya. Hayatında ne bi desteği vardı sarılıp kuvvet alacak nede bi sevdası yüreğini ısıtacak. Son gün diye düşündü kız bugün son olmalı ve artık bitmeli dertler ve kahrolasuı kederler. kurtulmalıydı. düşündü ve karar verdi en sevdiği yerde bitmeliydi hayat. Anneside çok severdi ondan adı DENİZ'di. Kız sürükleyerek adımlarını vardı en sevdiğinin yanına. Artık herşey bitti derken gözüne ilişti bi garip manzara.. Yaralı bi kuşun kanadını sarıyordu bir çocuk derman olacakmışcasına. O an durdu kız sildi gözlerini ve baktı semaya .
Dudaklarından çıkan kelimeler yüreğinden kopup gelmişti oraya.
Ağlama artık sil gözyaşlarını hayat yaşamaya değer kanatların kırık olsada.........


Cvp: ağlama artıkk - arachnanthe - 02-04-2007

yüreğinize sağlık