Hepimiz Biriz
William Shakespeare - Vazgeçtim Bu Dünyadan Tek Ölüm Paklar Beni - Baskı Önizleme

+- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum)
+-- Forum: EDEBİYAT (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-EDEB%C4%B0YAT-110)
+--- Forum: Şiir (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-%C5%9Eiir-232)
+---- Forum: Şairlerin Şiirleri (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-%C5%9Eairlerin-%C5%9Eiirleri-112)
+----- Forum: X - W Harfi ile Başlayan Şairler (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-X-W-Harfi-ile-Ba%C5%9Flayan-%C5%9Eairler-292)
+----- Konu Başlığı: William Shakespeare - Vazgeçtim Bu Dünyadan Tek Ölüm Paklar Beni (/Konu-William-Shakespeare-Vazge%C3%A7tim-Bu-D%C3%BCnyadan-Tek-%C3%96l%C3%BCm-Paklar-Beni-3749)



William Shakespeare - Vazgeçtim Bu Dünyadan Tek Ölüm Paklar Beni - GİZEMLİ - 05-08-2007

Vaz gectim bu dünyadan tek ölüm paklar beni
Degmez bu yangın yeri avuc acmaya degmez
Degilmi ki cignenmiş inancın en seckini
Degilmi ki yoksullar mutluluktan habersiz
Degilmi ki ayaklar altında insan onuru
O kızoglan kız erdem daglara kaldırılmış
Ezilmiş hor görülmüş el emegi göz nuru
Ödlekler gecmiş başa derken mertlik bozulmuş
Degilmi ki korkudan dili baglı sanatın
Degilmi ki cılgınlık sahip cıkmış düzene
Dogruya dogru derken egriye cıkmış adın
Degilmi ki kötülükler kadı olmuş yemene
Vaz gectim bu dünyadan ,dünyamdan gectim ama
Seni yalnız koymak varya o koyuyor adama...
(cevirici : Can Yücel )