![]() |
|
William Shakespeare - Vazgeçtim Bu Dünyadan Tek Ölüm Paklar Beni - Baskı Önizleme +- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum) +-- Forum: EDEBİYAT (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-EDEB%C4%B0YAT-110) +--- Forum: Şiir (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-%C5%9Eiir-232) +---- Forum: Şairlerin Şiirleri (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-%C5%9Eairlerin-%C5%9Eiirleri-112) +----- Forum: X - W Harfi ile Başlayan Şairler (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-X-W-Harfi-ile-Ba%C5%9Flayan-%C5%9Eairler-292) +----- Konu Başlığı: William Shakespeare - Vazgeçtim Bu Dünyadan Tek Ölüm Paklar Beni (/Konu-William-Shakespeare-Vazge%C3%A7tim-Bu-D%C3%BCnyadan-Tek-%C3%96l%C3%BCm-Paklar-Beni-3749) |
William Shakespeare - Vazgeçtim Bu Dünyadan Tek Ölüm Paklar Beni - GİZEMLİ - 05-08-2007 Vaz gectim bu dünyadan tek ölüm paklar beni Degmez bu yangın yeri avuc acmaya degmez Degilmi ki cignenmiş inancın en seckini Degilmi ki yoksullar mutluluktan habersiz Degilmi ki ayaklar altında insan onuru O kızoglan kız erdem daglara kaldırılmış Ezilmiş hor görülmüş el emegi göz nuru Ödlekler gecmiş başa derken mertlik bozulmuş Degilmi ki korkudan dili baglı sanatın Degilmi ki cılgınlık sahip cıkmış düzene Dogruya dogru derken egriye cıkmış adın Degilmi ki kötülükler kadı olmuş yemene Vaz gectim bu dünyadan ,dünyamdan gectim ama Seni yalnız koymak varya o koyuyor adama... (cevirici : Can Yücel ) |