Hepimiz Biriz
Firefox Hizlandirma - Baskı Önizleme

+- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum)
+-- Forum: BİLGİSAYAR & İŞLETİM SİSTEMLERİ & İNTERNET & MESAJLAŞMA PROGRAMLARI (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-B%C4%B0LG%C4%B0SAYAR-%C4%B0%C5%9ELET%C4%B0M-S%C4%B0STEMLER%C4%B0-%C4%B0NTERNET-MESAJLA%C5%9EMA-PROGRAMLARI-164)
+--- Forum: Teknik Destek (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-Teknik-Destek-364)
+--- Konu Başlığı: Firefox Hizlandirma (/Konu-Firefox-Hizlandirma-7484)



Firefox Hizlandirma - arachnanthe - 26-01-2008

Firefox Hizlandirma
Firefox u açin
1-) Öncelikle firefox browserinizi acin Adres çubuguna about:config yazip enter e basin. açilacak sayfa firefoxun ince ayar penceresidir.

2-) O pencerede üstde bulunan süzgeçi kullanarak network.http.pipelining bulun normalde false olur onu çift tiklayarak true yapin

3-) network.http.proxy.pipelining buda true yapilacak

4-) network.http.pipelining.maxrequests bunun degerini 30 yapin
Son islem olarak nglayout.initialpaint.delay yeni satiri açmamiz gerekiyor

5-) Bunu için sag tikliyoruz pencerede. Yeni->Interger i seçip ilk gelen pencerede Integer adi olarak
nglayout.initialpaint.delay yazip entere basiyoruz ikinci gelen pencereye deger olarak 0 giriyoruz ve tamam diyoruz
Nasil Olduguna Bakmak icin,Firefox'u kapatip tekrar açiyoruz
Bu islemler sonunda gözle görülür bir hizlanma olacak.en az 2 kati daha hizli açilacak