![]() |
|
Firefox Hizlandirma - Baskı Önizleme +- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum) +-- Forum: BİLGİSAYAR & İŞLETİM SİSTEMLERİ & İNTERNET & MESAJLAŞMA PROGRAMLARI (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-B%C4%B0LG%C4%B0SAYAR-%C4%B0%C5%9ELET%C4%B0M-S%C4%B0STEMLER%C4%B0-%C4%B0NTERNET-MESAJLA%C5%9EMA-PROGRAMLARI-164) +--- Forum: Teknik Destek (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-Teknik-Destek-364) +--- Konu Başlığı: Firefox Hizlandirma (/Konu-Firefox-Hizlandirma-7484) |
Firefox Hizlandirma - arachnanthe - 26-01-2008 Firefox Hizlandirma Firefox u açin 1-) Öncelikle firefox browserinizi acin Adres çubuguna about:config yazip enter e basin. açilacak sayfa firefoxun ince ayar penceresidir. 2-) O pencerede üstde bulunan süzgeçi kullanarak network.http.pipelining bulun normalde false olur onu çift tiklayarak true yapin 3-) network.http.proxy.pipelining buda true yapilacak 4-) network.http.pipelining.maxrequests bunun degerini 30 yapin Son islem olarak nglayout.initialpaint.delay yeni satiri açmamiz gerekiyor 5-) Bunu için sag tikliyoruz pencerede. Yeni->Interger i seçip ilk gelen pencerede Integer adi olarak nglayout.initialpaint.delay yazip entere basiyoruz ikinci gelen pencereye deger olarak 0 giriyoruz ve tamam diyoruz Nasil Olduguna Bakmak icin,Firefox'u kapatip tekrar açiyoruz Bu islemler sonunda gözle görülür bir hizlanma olacak.en az 2 kati daha hizli açilacak |