Hepimiz Biriz
Hasan Hüseyin Korkmazgil - Akarsuya Bırakılan mektup - Baskı Önizleme

+- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum)
+-- Forum: EDEBİYAT (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-EDEB%C4%B0YAT-110)
+--- Forum: Şiir (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-%C5%9Eiir-232)
+---- Forum: Şairlerin Şiirleri (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-%C5%9Eairlerin-%C5%9Eiirleri-112)
+----- Forum: H Harfi ile Başlayan Şairler (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-H-Harfi-ile-Ba%C5%9Flayan-%C5%9Eairler-277)
+----- Konu Başlığı: Hasan Hüseyin Korkmazgil - Akarsuya Bırakılan mektup (/Konu-Hasan-H%C3%BCseyin-Korkmazgil-Akarsuya-B%C4%B1rak%C4%B1lan-mektup-9069)



Hasan Hüseyin Korkmazgil - Akarsuya Bırakılan mektup - sürgünruhum - 24-02-2008

Gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç
Ağaçlar bükmesinler n'olursun boyunlarını
Neden akşam oluyorum tren kalkınca
Kırlangıçlar birdenbire çekip gidince
Mendiller sallanınca neden tıkanıyorum
Öyle çok acımasız ki, öyle birdenbire ki
Az önceki çiçekler nasıl da diken diken
Gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç.

O sularda çimdik, bitti; köprüleri geçtik, bitti
O elmanın tadı orda, o kuş çoktan öttü, bitti
Artık çocuk değiliz, susarak da bir şeyler diyebiliriz
Günler devlet alacağı, yıllar bir kadehçik buzlu rakı
Oyunlar oyuncaksı, oyuncaklar eski şarkı
Kavaklara oklu yürek çizip duran o çakı
Nerde şimdi, nerde şimdi, nerde o kan sarhoşluğu
Gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç.