![]() |
|
İşte Sadakat - Baskı Önizleme +- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum) +-- Forum: HEPİMİZ BİRİZ RAHATLAMA MERKEZİ (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-HEP%C4%B0M%C4%B0Z-B%C4%B0R%C4%B0Z-RAHATLAMA-MERKEZ%C4%B0-115) +--- Forum: Resimler (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-Resimler-123) +---- Forum: Hayvan Resimleri (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-Hayvan-Resimleri-129) +---- Konu Başlığı: İşte Sadakat (/Konu-%C4%B0%C5%9Fte-Sadakat-9438) |
İşte Sadakat - arachnanthe - 31-03-2008
Cvp: İşte Sadakat - darkangel - 01-04-2008 emeginize saglık cok anlamlı Cvp: İşte Sadakat - nefemis - 02-04-2008 sadakat... vefa... unuttuğumuz değerlerden. maalesef ![]() hayvanlar aleminde dahi hala varken bu değerler, neden insanlar bu kadar çabuk tüketmişler anlamam ki? oysaki insan eşref-i mahlukat oalrak yaratılmıştır, yani bütün varlıklardan üstündür. hani nerede bu üstünlük? Cvp: İşte Sadakat - civanpercemi - 03-04-2008 Off Ömer ağlattın beni yaa nasıl bir güzellik bunlar yarabbim. Kar buz üstünde bırakıp gidememiş canım benim yaaa...Keşke elimde olsa da hepsini sıcak evime alabilsem... Öyle üzülüyorum ki daha çok köpeklere çünkü insanlardan çok eziyet görüyorlar. Kuşlarla kediler yine baş çaresine az çok bakıyorlar. Köpeklerse kısırlaştırılıp iyileşmeden dağ başlarına atılıp ameliyat yüzünden enfeksiyon kapıp ölüyolar, birini ısırsalar kuduz şüphesiyle hemen zehirleniyorlar, belediye barınaklarında en kötü işkencelere maruz kalıyorlar, araba çarpsa sokak ortasında çürümeye bırakılıyor ölü bedenleri maalesef böyle canavarız işte, ama köpek gördük mü canavar görmüş gibi kaçarız gerçek canavarın kendimiz olduğunu kabullenemeden.... İnsanlık adına yapılması gereken şey bence önce çocuklardan başlamak, sokak hayvanlarına taş atmak yerine onları beslemeyi öğretmek mesela..... Ama nerdeee o vicdan bizlerde... Güzel Peygamberimizin sözleri bile vız gelir bize hayvanlara eziyet etmeyin, yavrularını besleyin koruyun, nesillerini tüketmeyin.... Dinlemiyoruz değil mi.... |