![]() |
|
gözlerinn - Baskı Önizleme +- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum) +-- Forum: EDEBİYAT (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-EDEB%C4%B0YAT-110) +--- Forum: Şiir (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-%C5%9Eiir-232) +---- Forum: Sizin Şiirleriniz (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-Sizin-%C5%9Eiirleriniz-111) +---- Konu Başlığı: gözlerinn (/Konu-g%C3%B6zlerinn-9606) |
gözlerinn - GİZEMLİ - 09-04-2008 biliyorum ,bir gün burdan nasibim kesilecek ayrılık kervanı o gün yollara dizilecek....... çaresiz alışacagım ayrılığa senden, ama gözlerim gözlerini görmezse üzülecek.... belki veda etmeden yollara düşecegim ama bilki gözlerini her gün düşlüyecegim..... her gece gökyüzünde gözlerini görecegim baktıgın her yıldızdan sana selam gönderecegim.... eğer sen bir yıldızı düşünerek uyursan gelip rüyana seni gözlerinden öpeceğim...... Cvp: gözlerinn - nihanozden - 09-04-2008 süpersinnn yaaaa bayıldımm yüreğine sağlık
|