![]() |
|
Aaziz Nesin - Suskunluğum... - Baskı Önizleme +- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum) +-- Forum: EDEBİYAT (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-EDEB%C4%B0YAT-110) +--- Forum: Şiir (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-%C5%9Eiir-232) +---- Forum: Şairlerin Şiirleri (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-%C5%9Eairlerin-%C5%9Eiirleri-112) +----- Forum: A Harfi ile Başlayan Şairler (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-A-Harfi-ile-Ba%C5%9Flayan-%C5%9Eairler-270) +----- Konu Başlığı: Aaziz Nesin - Suskunluğum... (/Konu-Aaziz-Nesin-Suskunlu%C4%9Fum-9890) |
Aaziz Nesin - Suskunluğum... - darkangel - 29-04-2008 Güneş altında söylenmemiş söz yokmuş.. Bu yüzden geceleri söylüyorum sevdiğimi.. Ne gece ne gündüz yokmuş söylenmemiş söz.. Bende söylenmişleri söylüyorum yeni biçimde.. Hiç bir biçim kalmamış bu dünyada denemedik.. Bende susuyorum sevgimi saklayıp içimde.. Duyuyorsun değilmi................? Suskunluğum nasılda haykırıyor.. Susarak ilan eden çok var sevgilim Ama bir başka seven yok benim sustuğum biçimde.. Cvp: aziz nesin - suskunluğum... - hüzün gözlü - 20-06-2008 bayılıyorum bu şiireee ne güzel demiş şairrrr eline sağlık |