02-01-2009, Saat: 23:27
Hayat yokuşunu tırmanırken, karşılaştığınız insanlara iyi davranın çünkü inişte yine onlarla karşılaşacaksınız!!!
|
02 - 01 - 2009
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu Araçları | |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| 09 - 03 - 2009 | elifnas | 0 | 2.126 |
09-03-2009, Saat: 19:17 Son Yorum: elifnas |
|
| 12 - 03 - 2009 | Hayat | 0 | 2.119 |
09-03-2009, Saat: 17:35 Son Yorum: Hayat |
|
| 12 - 02 - 2009 | GİZEMLİ | 0 | 1.983 |
13-02-2009, Saat: 0:08 Son Yorum: GİZEMLİ |
|
| 01 - 01 - 2009 | elifnas | 1 | 1.726 |
01-01-2009, Saat: 20:22 Son Yorum: asi cafe |
|