Yaşlanarak değil yaşayarak tecrübe kazanılır, zaman insanları değil armutları olgunlaştırır.
Peyami Safa
|
12 - 03 - 2009
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu Araçları | |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| 09 - 03 - 2009 | elifnas | 0 | 2.126 |
09-03-2009, Saat: 19:17 Son Yorum: elifnas |
|
| 12 - 02 - 2009 | GİZEMLİ | 0 | 1.983 |
13-02-2009, Saat: 0:08 Son Yorum: GİZEMLİ |
|
| 02 - 01 - 2009 | elifnas | 0 | 1.560 |
02-01-2009, Saat: 23:27 Son Yorum: elifnas |
|
| 01 - 01 - 2009 | elifnas | 1 | 1.726 |
01-01-2009, Saat: 20:22 Son Yorum: asi cafe |
|