29-01-2009, Saat: 22:11
kızz tuçeee suss senn deliii nee konuşuonnn burdaaa yuuuuhh
|
ESKİ SEVGİLİDEN ARKADAŞ OLUR MU?
|
|
29-01-2009, Saat: 22:11
kızz tuçeee suss senn deliii nee konuşuonnn burdaaa yuuuuhh
29-01-2009, Saat: 22:22
müdahale yok herkes konusucak
30-01-2009, Saat: 12:51
ne suscam be doğruyu sölüyom eski sevgilidedn ark olmas
tuhaf olay ;
beni üzen sen, teselli veren sen kurtulmaya da çaban yok,neyinim , neden ben ? kaçıp gitsem uzaklara, bilirim beni bulur ne benle mutlu olur ne bensiz huzuru bulur ![]()
30-01-2009, Saat: 13:11
olmass dicenn tabiiii sen şimdii ![]() amaa olurr şekerimm ;)
31-01-2009, Saat: 2:05
yorum yok lol |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu Araçları | |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Seversin, kavuşamazsın, aşk olur | BirolAkDAS | 9 | 32.043 |
09-08-2008, Saat: 13:38 Son Yorum: gr££n |
|