23-01-2008, Saat: 12:38
(Son Düzenleme: 19-09-2008, Saat: 20:01, Düzenleyen: arachnanthe.)
Çileli hayatı paylasanım bendim
Anlamsız günlerin neşesi bendim
Karanlık dünyanın ışıgı bendım
Benı boyle bırakıp nasılda gittin
Nereden sevdim o zalimi
Nereden sevdim o zalimi
Hayatımı yıkıpta gitii
Nereden sevdim o zalimi
Nereden sevdim o zalimi
Benı boyle bırakıp gitti
Aşıkndan başka bir aşk tanımadım
Gönül acısını taptırmadım ki
Canım gibi sevdim yandırmadım ki
Gönül defterini kapatıp gittin
Nereden sevdim o zalimi
Nereden sevdim o zalimi
Hayatımı yıkıpğta gitti
Nereden sevdim o zalimi
Nereden sevdim o zalimi
Benı boyle bırakıpta gitti

