28-12-2008, Saat: 15:31
-Ya kenara çekilsene
- Kes, Allah'ın cenini seni
- Bak hareket yapma kordonunu ısırırım
- Sen duurr daha, sen duurr, dışarda görüşcez seninle
-Şşt baksana
- Ne var
- Bu ne
- Ya ne bela şeysin, ne bileyim.
- Biz şimdi ikizmi oluyoz abi
- Yok üçüz
- Aa üçüncü nerede
- Başıma belamısın sen ya.
-Burnumu ısırma bak tekme atarım
- Atamaz ki atamaz ki
- All (taaapp!) Tüh ıskaladık. Pardon anne isteyerek olmadı…………………………..
- Erkek sen dışarı gelsene
- Erkek mi o ne?
-Ne bileyim, geçen dışarıda konuşurlarken duydum. biri erkek olacak diyorlardı
-E ben erkeksem o zaman sen ne oluyorsun?
-Bilmem?
-Önce ben çıkıcam
-Hayır ben
-Sen çıkamazsın
-Nedenmiş?
-Ehe, kordonu bacağına düğüm attım çünkü, ahahaaa



