![]() |
|
ikizlerin anne karnındaki muhabbetleri - Baskı Önizleme +- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum) +-- Forum: HEPİMİZ BİRİZ RAHATLAMA MERKEZİ (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-HEP%C4%B0M%C4%B0Z-B%C4%B0R%C4%B0Z-RAHATLAMA-MERKEZ%C4%B0-115) +--- Forum: Çeşitli Yazılar (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-%C3%87e%C5%9Fitli-Yaz%C4%B1lar-298) +---- Forum: Fıkralar ve Komik Yazılar (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-F%C4%B1kralar-ve-Komik-Yaz%C4%B1lar-268) +---- Konu Başlığı: ikizlerin anne karnındaki muhabbetleri (/Konu-ikizlerin-anne-karn%C4%B1ndaki-muhabbetleri-12145) |
ikizlerin anne karnındaki muhabbetleri - nefemis - 28-12-2008 -Ya kenara çekilsene - Kes, Allah'ın cenini seni - Bak hareket yapma kordonunu ısırırım - Sen duurr daha, sen duurr, dışarda görüşcez seninle -Şşt baksana - Ne var - Bu ne - Ya ne bela şeysin, ne bileyim. - Biz şimdi ikizmi oluyoz abi - Yok üçüz - Aa üçüncü nerede - Başıma belamısın sen ya. -Burnumu ısırma bak tekme atarım - Atamaz ki atamaz ki - All (taaapp!) Tüh ıskaladık. Pardon anne isteyerek olmadı………………………….. - Erkek sen dışarı gelsene - Erkek mi o ne? -Ne bileyim, geçen dışarıda konuşurlarken duydum. biri erkek olacak diyorlardı -E ben erkeksem o zaman sen ne oluyorsun? -Bilmem? -Önce ben çıkıcam -Hayır ben -Sen çıkamazsın -Nedenmiş? -Ehe, kordonu bacağına düğüm attım çünkü, ahahaaa
Cvp: ikizlerin anne karnındaki muhabbetleri - asi cafe - 28-12-2008 ![]() ![]() tam matrak yavv
Cvp: ikizlerin anne karnındaki muhabbetleri - efsane191905 - 28-12-2008 güzeldi paylaşım için teşekkürler Cvp: ikizlerin anne karnındaki muhabbetleri - mustafa - 29-12-2008 oy oy bunu gelıstırelım bıraz be ![]() ya az sole dursana nıye be ya sacımı duzeltecem ya bı gıt basımdan ya ya nıye ya ben erkegım sen kızıdın da bak benım saclarım uzun ben erkegım allahın ıkızı sen kızsın ben erkek hönnkkkkkkkkkkk |