Hepimiz Biriz
ikizlerin anne karnındaki muhabbetleri - Baskı Önizleme

+- Hepimiz Biriz (https://www.hepimizbiriz.com/forum)
+-- Forum: HEPİMİZ BİRİZ RAHATLAMA MERKEZİ (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-HEP%C4%B0M%C4%B0Z-B%C4%B0R%C4%B0Z-RAHATLAMA-MERKEZ%C4%B0-115)
+--- Forum: Çeşitli Yazılar (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-%C3%87e%C5%9Fitli-Yaz%C4%B1lar-298)
+---- Forum: Fıkralar ve Komik Yazılar (https://www.hepimizbiriz.com/forum/Forum-F%C4%B1kralar-ve-Komik-Yaz%C4%B1lar-268)
+---- Konu Başlığı: ikizlerin anne karnındaki muhabbetleri (/Konu-ikizlerin-anne-karn%C4%B1ndaki-muhabbetleri-12145)



ikizlerin anne karnındaki muhabbetleri - nefemis - 28-12-2008

-Ya kenara çekilsene
- Kes, Allah'ın cenini seni

- Bak hareket yapma kordonunu ısırırım
- Sen duurr daha, sen duurr, dışarda görüşcez seninle

-Şşt baksana
- Ne var
- Bu ne
- Ya ne bela şeysin, ne bileyim.

- Biz şimdi ikizmi oluyoz abi
- Yok üçüz
- Aa üçüncü nerede
- Başıma belamısın sen ya.

-Burnumu ısırma bak tekme atarım
- Atamaz ki atamaz ki
- All (taaapp!) Tüh ıskaladık. Pardon anne isteyerek olmadı…………………………..

- Erkek sen dışarı gelsene
- Erkek mi o ne?
-Ne bileyim, geçen dışarıda konuşurlarken duydum. biri erkek olacak diyorlardı
-E ben erkeksem o zaman sen ne oluyorsun?
-Bilmem?

-Önce ben çıkıcam
-Hayır ben
-Sen çıkamazsın
-Nedenmiş?
-Ehe, kordonu bacağına düğüm attım çünkü, ahahaaa

[Resim: 20070608_1_1181318192_hlg0.jpg]


Cvp: ikizlerin anne karnındaki muhabbetleri - asi cafe - 28-12-2008

131413tam matrak yavv13


Cvp: ikizlerin anne karnındaki muhabbetleri - efsane191905 - 28-12-2008

güzeldi paylaşım için teşekkürler


Cvp: ikizlerin anne karnındaki muhabbetleri - mustafa - 29-12-2008

oy oy bunu gelıstırelım bıraz be 13
ya az sole dursana
nıye be
ya sacımı duzeltecem
ya bı gıt basımdan ya
ya nıye ya ben erkegım sen kızıdın da
bak benım saclarım uzun ben erkegım
allahın ıkızı sen kızsın ben erkek
hönnkkkkkkkkkkk