07-10-2008, Saat: 12:43
merhabalar funn sahibi güzel kıssss nbr
|
nefemis fun clup
|
|
07-10-2008, Saat: 12:43
merhabalar funn sahibi güzel kıssss nbr
15-10-2008, Saat: 2:20
GİZEMLİ yazdı:merhabalar funn sahibi güzel kıssss nbr tşk ederim, gizemli. en azından nick leri karıştırmadan, doğru mesajı ilettiğin için. bu arada geç fark ettiğim için kusura bakma, arkadaşların fun larını okumaktan kendiminkine bakmak aklımın ucundan geçmedi neyse, bi daha olmaz, sözzzzz.(bu arada güzel kıssss, lafı da çok hoşuma gitti hani )her daim sevgiyle...
26-10-2008, Saat: 23:36
nefemis yazdı:GİZEMLİ yazdı:merhabalar funn sahibi güzel kıssss nbr tekrar slm ne kadarda eskisi gibi siteye giremesemde sizleri unutmadım burdaki arkadaşlarımı unutmadım hergün aklımdasınız fakat arada girdigim için fazla acıkcası bende yazamıyorum girdigim zamanda kimseye slm vermeden cıkmakda istemiyorum bende sana ondan geç cvp veriyorum asıl sen kusura bakma
09-12-2008, Saat: 18:50
slm ii akşamlar ii bayramlar nasılsınız ? ? ?
16-12-2008, Saat: 6:17
her ne kadar çooookkkk gecikmiş bir cevap olsa da, hiç cevap yazmamaktan iyidir düşüncesiyle yazıyorum: teşekkür ederim. bayramları seviyorum, insanların birbirlerini görmesi için vesile oluyorlar. gerçi tatil olarak algılayanlar çok oluyor ama yine de eşi dostu hatırlayıp hal hatır soranların sayısı epeyce var hala. hele çocukların şeker toplama merakı... bizim kapının zili ilk gün hiç susmaz, bunda benim rolüm de var tabiki. çünkü şeker almak için gelen çocuklara küçük hediye paketleri hazırlıyorum.bir çocuğun hediyesini alması diğerlerinin duyması için yeterli oluyor zaten, anında bizim ev yol geçen hanına dönüyor. birkaç bayramdır yapıyorum bu uygulamayı ve çok da keyif alıyorum, çocukların hafızalarında tebessümle anılmak istiyorum. umarım sizin bayramınızda keyifli geçmiştir, khayatımıza üçük renkler katmak her zaman bizim elimizde, öyle değil mi? |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu Araçları | |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| gR££n fun clup | mustafa | 264 | 111.682 |
09-02-2012, Saat: 12:33 Son Yorum: gr££n |
|
| nemesis fun clup :D | mustafa | 219 | 76.237 |
28-08-2011, Saat: 0:25 Son Yorum: Nemesis |
|
|
|
Realty ( ŞaHmeram ) FAN clup | gr££n | 273 | 107.919 |
05-02-2011, Saat: 22:52 Son Yorum: gr££n |
| hüzün gözlü fun clup | mustafa | 50 | 37.042 |
05-02-2011, Saat: 22:48 Son Yorum: gr££n |
|
| asi cafe fun clup:) | elifnas | 66 | 29.932 |
25-12-2010, Saat: 9:20 Son Yorum: arachnanthe |
|