nefemis fun clup

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 2.48/5 - 29 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nefemis fun clup
#26

merhabalar funn sahibi güzel kıssss nbr
Cevapla
#27

GİZEMLİ yazdı:merhabalar funn sahibi güzel kıssss nbr

tşk ederim, gizemli. en azından nick leri karıştırmadan, doğru mesajı ilettiğin için. bu arada geç fark ettiğim için kusura bakma, arkadaşların fun larını okumaktan kendiminkine bakmak aklımın ucundan geçmedi 5 neyse, bi daha olmaz, sözzzzz.
(bu arada güzel kıssss, lafı da çok hoşuma gitti hani 14 )
her daim sevgiyle...
Cevapla
#28

nefemis yazdı:
GİZEMLİ yazdı:merhabalar funn sahibi güzel kıssss nbr

tşk ederim, gizemli. en azından nick leri karıştırmadan, doğru mesajı ilettiğin için. bu arada geç fark ettiğim için kusura bakma, arkadaşların fun larını okumaktan kendiminkine bakmak aklımın ucundan geçmedi 5 neyse, bi daha olmaz, sözzzzz.
(bu arada güzel kıssss, lafı da çok hoşuma gitti hani 14 )
her daim sevgiyle...

tekrar slm ne kadarda eskisi gibi siteye giremesemde sizleri unutmadım burdaki arkadaşlarımı unutmadım hergün aklımdasınız fakat arada girdigim için fazla acıkcası bende yazamıyorum girdigim zamanda kimseye slm vermeden cıkmakda istemiyorum bende sana ondan geç cvp veriyorum asıl sen kusura bakma 14
Cevapla
#29

slm ii akşamlar ii bayramlar nasılsınız ? ? ?
Cevapla
#30

her ne kadar çooookkkk gecikmiş bir cevap olsa da, hiç cevap yazmamaktan iyidir düşüncesiyle yazıyorum:

teşekkür ederim. bayramları seviyorum, insanların birbirlerini görmesi için vesile oluyorlar. gerçi tatil olarak algılayanlar çok oluyor ama yine de eşi dostu hatırlayıp hal hatır soranların sayısı epeyce var hala. hele çocukların şeker toplama merakı... bizim kapının zili ilk gün hiç susmaz, bunda benim rolüm de var tabiki. çünkü şeker almak için gelen çocuklara küçük hediye paketleri hazırlıyorum.bir çocuğun hediyesini alması diğerlerinin duyması için yeterli oluyor zaten, anında bizim ev yol geçen hanına dönüyor. birkaç bayramdır yapıyorum bu uygulamayı ve çok da keyif alıyorum, çocukların hafızalarında tebessümle anılmak istiyorum.

umarım sizin bayramınızda keyifli geçmiştir, khayatımıza üçük renkler katmak her zaman bizim elimizde, öyle değil mi?
Cevapla

Konu Araçları
Konuyu Paylaş :  
Konunun Linki :  
BBKodu :  
Konu Araçları :

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  gR££n fun clup mustafa 264 111.682 09-02-2012, Saat: 12:33
Son Yorum: gr££n
  nemesis fun clup :D mustafa 219 76.237 28-08-2011, Saat: 0:25
Son Yorum: Nemesis
Icon22 Realty ( ŞaHmeram ) FAN clup gr££n 273 107.919 05-02-2011, Saat: 22:52
Son Yorum: gr££n
  hüzün gözlü fun clup mustafa 50 37.042 05-02-2011, Saat: 22:48
Son Yorum: gr££n
  asi cafe fun clup:) elifnas 66 29.932 25-12-2010, Saat: 9:20
Son Yorum: arachnanthe

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi