Yorumları: 134
Konuları: 57
Kayıt Tarihi: 13-05-2007
Teşekkür Puanı:
20
Bırakta Yaşayayım
Bağışla beni anne;
Güneş sana sarı diye,
kızma bana anne.
Ben güneşi turuncularıyla görmek istiyorum
Küsme bana anne;
Ben özgür bir kız olmak istiyorum
Hesapsız ve plansız yaşamak istiyorum hayatı
En dibine vurup,
zirvelerde dolaşmak istiyorum aynı zamanda.
İnsanlara yardım etmek istiyorum.
Çatma kaşlarını anne;
Ben senin gibi olmak istemiyorum
Kilitleyemem ruhumu boş duvarlara
Ruhum uçmak istiyor sonsuzlara
Onu tutamam ki anne!
Unutma anne;
bir gün bende sevecek ve bir gün bende öleceğim..
Unutma olur mu anne...!!
Yorumları: 393
Konuları: 171
Kayıt Tarihi: 02-04-2007
Teşekkür Puanı:
12
bu şiiri herkezden farklı bi bakışla dert ortağın olarak okudum. ve şunu söylemeliyim ben bu kadar güzel anlatamazdım
Yorumları: 134
Konuları: 57
Kayıt Tarihi: 13-05-2007
Teşekkür Puanı:
20
sağol bitanem. Dert ortağım olarak okuman şiirin tün anlamını değiştirmiş olmalı. bu konuda çok isyankar olduğumu bilenlerdensin çünkü. keşke başklarıda senin gibi şiirin derinliklerine inebilse. !
Yorumları: 136
Konuları: 14
Kayıt Tarihi: 15-06-2007
Teşekkür Puanı:
9
ne demek istediğiniii hangi duygularla yazdığını biliyorum gülommm geçicek bunların hepsiiii yaşananlarınnn en güzel yanıda ne biliyomusunn kalemi böle konuşturuyo işte yüreğine sağlık gülüm
Yorumları: 6
Konuları: 4
Kayıt Tarihi: 15-08-2008
Teşekkür Puanı:
0
inan sözün bittiği yerdeyim yorum yok mükemmel...