Bırakta Yaşayayım

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 2.62/5 - 29 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bırakta Yaşayayım
#1

Bırakta Yaşayayım


Bağışla beni anne;
Güneş sana sarı diye,
kızma bana anne.
Ben güneşi turuncularıyla görmek istiyorum
Küsme bana anne;
Ben özgür bir kız olmak istiyorum
Hesapsız ve plansız yaşamak istiyorum hayatı
En dibine vurup,
zirvelerde dolaşmak istiyorum aynı zamanda.
İnsanlara yardım etmek istiyorum.
Çatma kaşlarını anne;
Ben senin gibi olmak istemiyorum
Kilitleyemem ruhumu boş duvarlara
Ruhum uçmak istiyor sonsuzlara
Onu tutamam ki anne!
Unutma anne;
bir gün bende sevecek ve bir gün bende öleceğim..
Unutma olur mu anne...!!
Cevapla
#2

bu şiiri herkezden farklı bi bakışla dert ortağın olarak okudum. ve şunu söylemeliyim ben bu kadar güzel anlatamazdım
Bul
Cevapla
#3

sağol bitanem. Dert ortağım olarak okuman şiirin tün anlamını değiştirmiş olmalı. bu konuda çok isyankar olduğumu bilenlerdensin çünkü. keşke başklarıda senin gibi şiirin derinliklerine inebilse. !
Cevapla
#4

ne demek istediğiniii hangi duygularla yazdığını biliyorum gülommm geçicek bunların hepsiiii yaşananlarınnn en güzel yanıda ne biliyomusunn kalemi böle konuşturuyo işte yüreğine sağlık gülüm
Cevapla
#5

inan sözün bittiği yerdeyim yorum yok mükemmel...
Cevapla

Konu Araçları
Konuyu Paylaş :  
Konunun Linki :  
BBKodu :  
Konu Araçları :

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi