William Shakespeare - Vazgeçtim Bu Dünyadan Tek Ölüm Paklar Beni

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 2.3/5 - 27 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
William Shakespeare - Vazgeçtim Bu Dünyadan Tek Ölüm Paklar Beni
#1

Vaz gectim bu dünyadan tek ölüm paklar beni
Degmez bu yangın yeri avuc acmaya degmez
Degilmi ki cignenmiş inancın en seckini
Degilmi ki yoksullar mutluluktan habersiz
Degilmi ki ayaklar altında insan onuru
O kızoglan kız erdem daglara kaldırılmış
Ezilmiş hor görülmüş el emegi göz nuru
Ödlekler gecmiş başa derken mertlik bozulmuş
Degilmi ki korkudan dili baglı sanatın
Degilmi ki cılgınlık sahip cıkmış düzene
Dogruya dogru derken egriye cıkmış adın
Degilmi ki kötülükler kadı olmuş yemene
Vaz gectim bu dünyadan ,dünyamdan gectim ama
Seni yalnız koymak varya o koyuyor adama...
(cevirici : Can Yücel )
Cevapla

Konu Araçları
Konuyu Paylaş :  
Konunun Linki :  
BBKodu :  
Konu Araçları :

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  William Shakespeare - Korkuyorum GİZEMLİ 0 6.029 04-11-2007, Saat: 12:05
Son Yorum: GİZEMLİ
  William Shakespeare - Gezinen Bir Gölgedir Hayat GİZEMLİ 0 2.759 05-08-2007, Saat: 21:12
Son Yorum: GİZEMLİ
  William Shakespeare - Bazen GİZEMLİ 0 2.302 05-08-2007, Saat: 21:08
Son Yorum: GİZEMLİ
  William Shakespeare - ???? GİZEMLİ 0 2.470 05-08-2007, Saat: 21:02
Son Yorum: GİZEMLİ
  William Yeats - Kimbilir Kaç Kişi Seni Sevdi GİZEMLİ 0 2.523 05-08-2007, Saat: 20:41
Son Yorum: GİZEMLİ

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi